سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۹ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
تاکید بر تابعیت از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا؛

زمان دقیق برگزاری سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد

Theatre-Fajr-zaman-bargozari

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر با تاکید بر تابعیت از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، حسین مسافرآستانه دبیر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دنبال اعلام زمان دقیق برگزاری این رویداد، عنوان کرد: تمرکز اصلی جشنواره امسال در شکل برگزاری بر بهره‌گیری از بستر فضای مجازی است اما متناسب با شرایط در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی تماشاخانه‌ها در زمان برگزاری جشنواره‌، تنها تعدادی از سالن‌های منتخب و دارای شرایط مناسب برای اجرای آثار در شرایط مقتضی، میزبان مخاطبان نمایش‌های بخش صحنه‌ای خواهند بود.

اسامی این تماشاخانه ها و شرایط اجرای متناسب با شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی دستورالعمل‌هایی از سوی دبیرخانه جشنواره به گروه‌های شرکت کننده و علاقه‌مندان متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر‌آستانه از ۱۱ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>