سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

تخفیف‌های استانی «فیلیمو» از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعال شد

filimo-ostani

«فیلیمو» برای تسهیل در بهره‌مندی هموطنان عزیز در شهرها و استان‌ها مختلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف‌های شناور را فعال کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، پس از استقبال خوب مخاطبان از محصولات فیلیمو در نوروز ۱۴۰۰، فیلیمو از یکم فروردین تخفیف‌های ویژه‌ای را در استان‌های مختلف کشور به صورت شناور در نظر گرفته‌ است.

شهرهای کشور با توجه به گستره جغرافیایی و آمار تمکن مالی در چهار دسته تقسیم می‌شوند. کلانشهرها فاقد تخفیف و سایر شهرها بنا به رتبه بندی در سه بخش ۲۰، ۲۵ و ۳۰ درصدی مشمول تخفیف می‌شوند. این تقسیم بندی مطابق با اطلاعات وزارت کشور صورت پذیرفته و پوشش صد در صدی ۱۲۹۸ شهر کوچک و بزرگ را شامل می‌شود. یادآور می‌شود این طرح از ابتدای تغییر قیمت در حال اجراست.

مشترکان فیلیمو، با مراجعه به آدرس filimo.com/citydiscount می‌توانند بر مبنا قدرت خرید تخفیف‌های هر شهر را مشاهده کنند و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

فیلیمو با آغاز سال ۱۴۰۰ با انتشار ده ها فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید و به صورت اختصاصی به استقبال سال جدید رفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>