سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «پسر» برنده دو جایزه از جشنواره مسکو

pesar-poster

فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری موفق به دریافت دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو شد.‌

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای، سهیل قنادان، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم مسکو را برای ایفای نقش فرید در فیلم «پسر» دریافت کرد و جایزه بهترین فیلم از انجمن سینمایی مسکو به نوشین معراجی، کارگردان فیلم تعلق گرفت.

فیلم سینمایی «پسر» در این جشنواره‌ با استقبال بسیار تماشاگران و منتقدان روبرو شد و پس از اتمام نمایش فیلم، تماشاگران برای دقایقی طولانی به تشویق فیلم پرداختند .

جشنواره مسکو یکی از جشنواره‌های درجه الف و معتبر جهانی است که امسال در چهل و سومین دوره خود از ۲۲ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (دوم تا نهم اردیبهشت) در شهر مسکو برگزارشد.

داستان فیلم «پسر»، روایتگر تنهایی آدم‌ها و تلاش بی‌حاصل برای رهایی از آن است.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری از بازیگران اصلی «پسر» و آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی به عنوان چهره‌های جدید در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

پخش بین‌المللی فیلم «پسر» به عهده پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است و از دیگر عوامل می توان به مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، صدابردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، تدوین: رامین نجفی، آهنگساز: آرمان معراجی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نگار نقوی، مدیرتولید: فرید آجرلو، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروزبیگی، تصحیح رنگ و نور: علیرضا هدایی، منشی صحنه: معصومه محمدخانی، اجرای گریم: سمیرا کحالی ،عکاس: سمیه شوقیان، طراح پوستر: حسین زارعی و مشاور رسانه ای: علی کشاورز اشاره کرد.