سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«نارگیل» به نمایش خانگی می‌آید/ تولید سریال برای کودکان

nargil

سریال «نارگیل» به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی جدیدترین محصول نمایش خانگی است که قرار است پخش شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی سریال، جدیدترین محصول نمایش خانگی یک سریال کودک و نوجوان است که به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود.

«نارگیل» به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی دومین سریال کودک و نوجوان است که بعد از «هشتگ خاله‌سوسکه» در نمایش خانگی به نمایش در می‌آید.

این سریال در فضایی خانوادگی ساخته شده است و سه عروسک جدید را برای مخاطبان رونمایی می‌کند. صداپیشگی عروسک‌ها را محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقا کریمی برعهده دارند.

سیدابراهیم عامریان تهیه‌کننده این سریال پیش‌ازاین نیز آثاری همچون «تگزاس ۱ و ۲» و «دینامیت» را تهیه کرده است و این سریال نخستین تجربه کارگردانی او در کنار حمزه صالحی است. حمزه صالحی نیز که پیش‌ازاین در حوزه فیلمنامه‌نویسی در سینمای کودک فعال بوده است آثاری همچون «پاستاریونی»، «هشتگ خاله‌سوسکه» و «تگزاس ۲» را نوشته است.

مهدی فقیه، بهنوش بختیاری، شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، شهرزاد کمال‌زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایران‌دوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرحسین کوه گره با حضور سام نوری با هنرمندی سیروس همتی بازیگران این سریال نمایش خانگی هستند.

همچنین ترنم کاظمی، مانی آخشی و رهام حیدرعلی به‌عنوان بازیگران کودک در «نارگیل» حضور دارند.

در خلاصه داستان این سریال که به قلم حمزه صالحی نوشته شده آمده است: هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره‌آور…

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی، برنامه‌ریز: کیمیا محمودیان، عکاس: سارا براتی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، عروسک‌گردان: پیمان فاطمی، جلوه‌های ویژه بصری: اشکان چگنی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مهناز غنی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، صدابردار: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، آهنگ‌ساز: امیر توسلی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر فیلم‌برداری: سید میلاد حسینی، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی، مجری طرح: مریم رحیمی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>