سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر شبکه مستند در گفت‌و‌گو با سوره سینما مطرح کرد:

«سینماحقیقت» معتبرترین جشنواره مستند کشور است/ لزوم نزدیک‌تر شدن مستند به تلویزیون

yazdi

محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما گفت: «سینماحقیقت» به جهت اعتبار در بین مستندسازان با فاصله از دیگر جشنواره‌های حوزه مستند بالاتر قرار گرفته است.

محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما با حضور در پردیس سینمایی چارسو ضمن بازدید از خانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به خبرنگار سوره سینما گفت: «سینماحقیقت» به جهت اعتبار در بین مستندسازان با فاصله از جشنواره‌های دیگر قرار گرفته و اولین آنها به شمار می‌آید. گمان می‌کنم حتی جوایز این جشنواره از جشنواره فجر هم در حوزه مستند جذاب‌تر و معتبرتر باشد.

مدیر شبکه مستند در ادامه بیان کرد: از یک طرف هم (اهمیت) این جشنواره به جهت این بوده که ما در این سال‌ها مستندسازهای خیلی درجه یکی داشتیم و مرتب در حال دیدن کارهای درجه یکی هستیم که همیشه هم پربار بوده است. «سینماحقیقت» خیلی جشنواره رو پا و درجه یکیست.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره همکاری شبکه مستند با مرکز گسترش و به خصوص جشنواره سینماحقیقت توضیح داد: ما با مدیر سابق (مرکز گسترش) هم ارتباط خوبی داشتیم، با آقای حمیدی مقدم هم از وقتی (به مرکز گسترش) آمد، به جهت اینکه خودشان به بحث پخش و تلویزیون عنایت بیشتری دارند، رابطه‌مان خیلی خوب است.

یزدی در پایان گفت: معتقدم هرچقدر مستند به تلویزیون نزدیک‌تر باشد بیشتر دیده شده و توفیق بیشتری از جهت دیده شدن پیدا می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>