سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
24 قسمت آماده شد/

صفوی: سریال «بابیلو» را با استانداردهای بین‌المللی می‌سازیم

ba-biloo

تهیه‌کننده «شکرستان» از ساخت سریال انیمیشن «بابیلو» به کارگردانی امیدخوش‌نظر با موضوع کودکان خبر داد.

تهیه‌کننده «شکرستان» از ساخت سریال انیمیشن «بابیلو» به کارگردانی امیدخوش‌نظر با موضوع کودکان خبر داد.

سید مسعود صفوی  مدیر مرکز تولیدات انیمیشن حوزه هنری، درباره فعالیت کنونی این مرکز در زمینه انیمیشن به سوره سینما گفت: از مدتی پیش تولید سریال انیمیشن «بابیلو» را شروع کرده‌ایم. که برای کودکان ۳ تا ۶ سال در ۵۲ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای با استانداردهای بین‌المللی تهیه می‌شود.

ba-biloo1

وی ادامه داد: در این انیمیشن دو کاراکتر دختر و پسر خردسال در فضایی فانتزی از روش آزمون و خطا می‌آموزند که چطور مشکلات خود را حل کنند. فضای بازیگوشی کودکانه و تلفیق واقعیت و خیال از ویژگی‌های جذاب این سریال است. در هر قسمت موضوعی خاص را مطرح کرده و بیننده خردسال خود را با شخصیت‌های انیمیشن همراه می‌کند. در «بابیلو» دیالوگی وجود ندارد و بیان گفت‌وگوها توسط راوی روایت می‌شود.

تهیه‌کننده سریال انیمیشن «شکرستان» درباره عوامل ساخت سریال جدید خود چنین گفت: نویسندگی این مجموعه را گروه نویسندگان به سرپرستی آرش کریمی و کارگردانی‌ آن را امید خوش‌نظر به عهده دارد. تاکنون ۲۴ قسمت آماده شده که طبق برنامه ریزی انجام شده تا خرداد ماه ۹۳ این سریال در ۵۲ قسمت آماده پخش خواهد شد. مذاکرات و بازاریابی برای پخش بین المللی را از هم اکنون آغاز کرده‌‎ایم.

ba-biloo2


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>