سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ مهر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
محمدپور:

خوشحالم «دل بی‌قرار» را با اصفهانی‌ها می‌بینم

p17sp0hf1g1e1v1va1baq12n41bne6

کارگردان فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» از نمایش فیلمش در جشنواره کودک اصفهان ابراز رضایت کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» از نمایش فیلمش در جشنواره کودک اصفهان ابراز رضایت کرد.

قربان محمدپور به سوره سینما گفت: صبح امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه به اصفهان رسیدم. گویا فیلم «دل بی‌قرار» دیروز در دو سینمای مردمی به نمایش در آمده است. امشب فیلم ساعت ۲۰ در سینما ساحل فیلم اکران می‌شود و من خوشحالم که در کنار مردم اصفهان به تماشای آن می نشینم.

وی در پاسخ به این سوال که استقبال مردم اصفهان را چطور پیش بینی می‌کند، افزود: فیلم من در روزهای جشنواره فیلم فجر هم در شهر اصفهان به نمایش گذاشته شد. همان موقع مردم این شهر از فیلم استقبال کردند و بر همین اساس پیش‌بینی می کنم این بار هم فیلم به مذاق اصفهانی‌ها خوش بیاید.

محمدپور گفت: البته باید تاکید کنم که «دل بی‌قرار» در ژانر کودک قرار نمی‌گیرد و بیشتر خانوادگی است. یعنی درست است که بازیگران اصلی آن را دو کودک تشکیل می دهند، اما بیشتر در حوزه خانواده قرار می گیرد. فیلم آینده من هم در فضایی مرکب از خانواده و اجتماع ساخته می‌شود. فیلم در آذر ماه امسال اکران عمومی خواهد شد و این نمایش جشنواره ای به من کمک می‌کند تا میزان موفقیت آن را پیش‌بینی کنم.

در خلاصه داستان «دل بی قرار» آمده است: علی نوجوان ۱۵ ساله رودباری همراه مادر و خواهر شش ساله‌اش در یکی از روستا‌های رودبار زندگی می‌کنند. شبی زلزله می‌آید و… کورش تهامی، نازنین فراهانی، شهره قمر، سارا خوئینی‌ها، فرهاد جم، جهانبخش سلطانی و پوریا ایمانی بازیگران این فیلم هستند.