سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب
سیر صعودی استقبال از فیلم هاتف علیمردانی/

پاسبانیان: مخاطبان از «به خاطر پونه» راضی هستند

be-khatere-pooneh2

مدیر سینما «استقلال» از فروش فیلم «به خاطر پونه» ابراز رضایت کرد و از ارتباط خوب تماشاگران با این فیلم خبر داد.

مدیر سینما «استقلال» از فروش فیلم «به خاطر پونه» ابراز رضایت کرد و از ارتباط خوب تماشاگران با این فیلم خبر داد. 

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی به سرگروهی سینما استقلال روی پرده رفته، امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال درباره وضعیت فروش این فیلم به سوره سینما گفت: خوشبختانه این فیلم تاکنون توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و هم اکنون که وارد هفته پنجم اکران شده، روز به روز فروش آن سیر صعودی داشته است.

وی ادامه داد: از آنجا که موضوع این فیلم اعتیاد است با دغدغه جامعه امروز قرابت دارد و مردم می‌توانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند. اغلب مخاطبان ما در سینما استقلال خانواده ها هستند که اکثر آنها بعد از تماشای فیلم راضی از سالن بیرون می‌آیند. این فیلم سه هفته قرارداد اکران داشت که دو هفته است وارد کف فروش شده اما هنوز توانسته کف فروش خود را حفظ کند. می‌توان پیشبینی کرد تا دو هفته آینده نیز با سرگروهی استقلال روی پرده بماند.

پاسبانیان درباره فیلم بعدی که قرار است با این سرگروه روی پرده برود گفت: فیلم بعدی فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور است. با توجه به استقبال مخاطبان از این فیلم در جشنواره فجر و جشنواره کودک و نوجوان می‌توان پیشبینی کرد  بتواند مخاطب خود را نیز در زمان اکران داشته باشد.

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» با بازی فرهاد اصلانی و هانیه توسلی داستان زوجی است که به دلیل اعتیاد مرد دچار بحران شده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>