سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
رابعه مدنی در گفتگو با سوره سینما:

خودم را بازی می‌کنم/ از «ارسال آگهی تسلیت» لذت می‌برم

rabe'e-madani

بازیگر «بوسیدن روی ماه» ضمن ابراز خرسندی از بازی در «ارسال آگهی تسلیت» تأکید کرد تکیه به احساس درونی کلید موفقیت در بازیگری است.

بازیگر «بوسیدن روی ماه» ضمن ابراز خرسندی از بازی در «ارسال آگهی تسلیت» تأکید کرد تکیه به احساس درونی کلید موفقیت در بازیگری است.

رابعه مدنی درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: این روزها مشغول بازی در «ارسال آگهی تسلیت» هستم. این فیلم اولین فیلم ابراهیم ابراهیمیان است. نقش یک همسایه را بازی می‌کنم. بسیار از این تجربه راضی‌ام و از آن لذت می‌برم.

مدنی درباره تعلق خاطرش به بازیگری و تلاش برای ایفای درست نقش گفت: بازیگری بهترین اتفاقی بود که در این سن و سال برایم افتاد. خلأ زندگی و دوران پیری را پر می‌کند. هیچگاه نشده بدون عشق سر کار حاضر شوم. گاهی وقت‌ها که پیشنهاد بازیگری ندارم دلم برای بازی تنگ می‌شود. مهمترین چیز برایم این است که نقش را به درستی ایفا کنم. فکر نمی‌کنم در هیچ یک از کارهایم ادا درآورده باشم. همیشه با احساس درونی‌ام بازی می‌کنم.

بازیگر «بوسیدن روی ماه» اضافه کرد: صمیمیت در بازی را از تجربه ۳۰ ساله مربی‌گری و معلمی آموختم. زمانی که تدریس می‌کنم می‌دانستم قصه را با تمام وجود باید برای بچه‌ها تعریف کرد. آنها صداقت را تشخیص می‌دهند پس نمی‌توانی برایشان ادا دربیاوری. مطالعه همیشه با من بوده و در راستای بازیگری خیلی کمک کرده. از نویسنده‌های ایرانی محمود دولت‌آبادی و احمد محمود را خیلی می‌پسندم و نثرشان برایم بسیار جذاب است.

وی گفت: با هیچ بازیگری از همکاران هم‌سن و سال خودم حس رقابت ندارم. در واقع این حس را هیچوقت در زندگی نداشتم.

مدنی در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» و فیلم‌های «سفر مردان خاکستری»، «مینای شهر خاموش» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>