سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
پریناز ایزدیار:

«خط ویژه» را دوست دارم اما به سیمرغ فکر نمی‌کنم

parinaz-izadyar

بازیگر مجموعه پرمخاطب «زمانه» با فیلم سینمایی «خط ویژه» به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

بازیگر مجموعه پرمخاطب «زمانه» با فیلم سینمایی «خط ویژه» به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

ایزدیار به سوره سینما گفت: این روزها مشغول آماده سازی جسمی و روحی برای دو پروژه هستم. یک فیلم کوتاه به کارگردانی امیررضا سالاری که نمی دانم برای کدام جشنواره تولید می شود. پروژه دیگر هم «خط ویژه» کیایی است که یکی از نقش های پررنگ آن را بر عهده دارم که بین ۱۵ تا ۲۰ آبان کلید می خورد.

وی افزود: در فیلم کیایی نامزد یکی از کاراکترهای اصلی مرد هستم. نقشم یک دختر خوب خانه و علاقمند به ازدواج است. این کاراکتر چندان به خودم نزدیک نیست، اما برای ارتباط برقرار کردن با آن چندان با مشکل مواجه نشدم، چون ما به ازاهای بیرونی زیادی دارد.

ایزدیار در پاسخ به این سوال که آیا به سیمرغ جشنواره امسال فکر می‌کند گفت: حداقل برای این فیلم فکر نمی کنم جایزه خاصی منتظر من باشد. نگاهم نا امیدانه نیست، اما ترجیح می‌دهم همیشه به خود نقش فکر کنم و ذهنم را معطوف چیزی مثل جایزه گرفتن نکنم. در «خط ویژه» با چهره هایی مثل هانیه توسلی و میترا حجار همبازی شده ام. حس خوبی در کنارشان دارم و امیدوارم بتوانم در این مسیر بیش از پیش بیاموزم.

«خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی درباره پول زیادی است که به دست چند جوان می‌افتد و داستانی شهری و اجتماعی دارد. علاوه بر ایزدیار، هانیه توسلی، میلاد کیمرام، سام قریبیان و محسن کیایی در این فیلم بازی خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>