سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب
همکاری مجدد با مسعود کیمیایی/

کارن همایون‌فر برای «متروپل» کیمیایی آهنگسازی می‌کند

karen_homayoonfar

فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند و به زودی وارد مرحله صداگذاری خواهد شد.

فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند و به زودی وارد مرحله صداگذاری خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار سوره سینما، فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی مراحل پایانی تدوین را توسط مصطفی خرقه پوش سپری می‌کند که به زودی به پایان می‌رسد. صداگذاری این فیلم را قرار است اسحاق خانزادی انجام دهد. کارن همایون‌فر آهنگسازی آن را انجام خواهد داد. همایون فر برای آهنگسازی فیلم قبلی کیمیایی «جرم» از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ آهنگسازی را دریافت کرد.

پیش از این خبری مبنی بر اینکه قرار است کیمیایی فیلم را به سی و دومین  جشنواره فیلم فجر ارائه ندهد منتشر شده بود که آن طور که مشخص است این خبر درست نیست و کیمیایی تمایل دارد اولین نمایش «متروپل» در جشنواره فیلم فجر امسال باشد. «متروپل» داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به باشگاه بیلیارد دو مرد پناه می‌آورد. تمام اتفاقات فیلم جدید کیمیایی از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی، تینا پاکروان و… در جدیدترین ساخته کیمیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارن همایون فر ساخت موسیقی برای فیلم های سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»،«قصه پریا»، «جرم»، «سلطان»، «مرگ کسب و کار من است» و… را درکارنامه خود دارد.