سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب
خوشحالم در این فیلم سهم دارم/

زرین‌دست: به بهترین شکل واقعه «مزارشریف» را به تصویر می‌کشیم

alireza-zarin-dast

علیرضا زرین‌دست فیلمبردار فیلم «مزار شریف» تأکید کرد واقعه شهادت دیپلمات‌های ایرانی را در این فیلم باید به بهترین شکل تصویر کرد.

علیرضا زرین‌دست فیلمبردار فیلم «مزار شریف» تأکید کرد واقعه شهادت دیپلمات‌های ایرانی را در این فیلم باید به بهترین شکل تصویر کرد.

علیرضا زرین‌دست به سوره سینما گفت: قرار است فیلمبردار فیلم سینمایی «مزار شریف» باشم. این فیلم بین ۱۵ آذر تا  اول دی کلید می‌خورد. این اولین همکاری من با حسن برزیده کارگردان فیلم است. فیلمنامه را کامل خواندم و مشتاق به همکاری شدم. قصه درباره شهادت هموطنان دیپلمات ما در افغانستان است که برای اینکه مأموریت خود را انجام دهند ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند. بسیار مهم است که به بهترین شکل این واقعه را به تصویر بکشیم و خوشحالم که در این زمینه سهم کوچکی داشته باشم.

فیلمبردار «متروپل» افزود: هنوز به صورت قطعی درباره تعیین شخصیت فیلمبرداری به نتیجه نرسیده‌ایم اما قطعا بهترین فرم را انتخاب خواهیم کرد. فیلمنامه «مزار شریف» کشش زیادی برای تولید یک فیلم موفق دارد، بسیار جذاب و قوی است. با کمک آقای برزیده تلاش خواهیم کرد که نتیجه قابل قبول به دست بیاوریم. معمولا در هر کاری وقتی کنار هم جمع می‌شویم بیشترین توان را برای تولید یک فیلم موفق به کار می‌بندیم.

«مزار شریف» به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری محصول حوزه هنری است. علیرضا زرین‌دست فیلمبردار «گزارش»، «تسویه حساب»، «آتش‌بس»، «ملکه»، «ضیافت» و … بوده است. حسن برزیده کارگردان «مزار شریف»، کارگردانی «روایت سه‌گانه»، «پرواز خاموش»، «دکل» و … را بر عهده داشته است.