سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
بعد از حضور در «کلاشنیکف»/

شهرام حقیقت‌دوست: کار کردن با سعید سهیلی را دوست دارم

shahram-haghighatdoost

شهرام حقیقت‌دوست همکاری با سعید سهیلی را یک تجربه خوب معرفی کرد که در «کلاشنیکف» برای سومین بار تکرار شده است.

شهرام حقیقت‌دوست همکاری با سعید سهیلی را یک تجربه خوب معرفی کرد که در «کلاشنیکف» برای سومین بار تکرار شده است.

حقیقت‌دوست درباره جدیدترین فعالیت بازیگری خود به سوره سینما گفت: مدتی پیش بازی در فیلم تازه سعید سهیلی را پذیرفتم، قبلا در دو فیلم دیگر با ایشان همکاری کرده بودم و می خواستم آن تجربه خوب دوباره تکرار شود. گذشته از این آشنایی، نقش هم از جذابیت هایی برخوردار بود که با وجود سال های طولانی بازیگری حرفه ای، آن را تازه و کم نظیر ارزیابی می کنم.

وی افزود: اسم کاراکترم در فیلم «کلاشنیکف» حبیب است. نقشی که ساعد سهیلی آن را بازی می کند، مثل یک نخ تسبیح شخصیت های مختلفی را به هم مرتبط می کند. پیرو این جریان ، قصه من به قصه شخصیت های رضا عطاران ، فرهاد اصلانی و جمشید هاشم پور وصل می شود. «کلاشنیکف» در جشنواره امسال هم حضور خواهد داشت، اما من به حاشیه های این رخداد و جایزه ها و روی سن رفتن و … فکر نمی کنم. تمام ذهنم معطوف اصل کار است و انرژی لازم را برای در آوردن نقش صرف خواهم کرد. امید دارم مورد قبول مردم و مخاطبان هم واقع بشویم.

حقیقت دوست همچنین درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: دو قسمت از  مجموعه «شاهگوش» توزیع شده و ما در حال تصویربرداری قسمت های دیگر آن هستیم. فکر می کنم تا آخر سال ۹۲ همچنان مشغول این پروژه باشیم. شاید هنوز برای ارزیابی موفقیت این مجموعه زود باشد، باید همچنان صبر کرد و قسمت‌های آینده را دید.

«سنگ، کاغذ، قیچی»، «صبح روز هفتم»، «موش»، «احضارشدگان» و … از فیلم‌هایی است که شهرام حقیقت دوست در آنها بازی کرده است.