سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم فجر/

«فردا» بر اساس حکایات مولانا تولید می‌شود/ اولین فیلم مهدی پاکدل

mehdi-pakdel

فیلم سینمایی «فردا» با نگاهی به حکایات مولانا ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی «فردا» با نگاهی به حکایات مولانا ساخته می‌شود.

ایمان افشاریان به سوره سینما گفت: من و مهدی پاکدل از سال‌های دور و از زمانی که با هم تئاتر کار می کردیم، فکرهای مشترکی در ذهن داشتیم. اخیرا تصمیم گرفتیم سه حکایت از حکایات مولانا را انتخاب کنیم و با ترکیب آنها، به یک فیلمنامه برسیم. فیلمنامه‌ای که قصه مادر و دختری را روایت می‌کند که با یک ماشین خراب به جاده می زنند. هنوز معلوم نیست چه کسانی در ترکیب بازیگران ما قرار بگیرند، اما احتمالا با ترکیبی از بازیگران سینمایی و تئاتری فیلم را شروع می‌کنیم.

وی افزود: احتمالا اواخر هفته آینده فیلم را کلید می زنیم. سعی داریم تدوین همزمان انجام بدهیم تا به سی و دومین جشنواره فیلم فجر هم برسیم. سینا کرمانی زاده پشت دوربین قرار می‌گیرد. علیرضا نوین‌نژاد صدابرداری می کند و سودابه خسروی گریم فیلم را بر عهده خواهد گرفت. امید دارم آنچه در نظرمان داریم به نحو مطلوبی پیاده شود.

فیلمنامه «فردا» به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و به تهیه‌کنندگی حسین صابری و کارگردانی مشترک ایمان افشاریان و مهدی پاکدل به تولید می‌رسد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>