سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
شرف‌الدین در گفتگو با سوره سینما:

از ساخت «انفجار بزرگ» فعلا منصرف شدم/ «دلتنگی‌های عاشقانه» به فجر می‌رسد

sharafodin

محمدرضا شرف‌الدین از ساخت فیلمنامه «انفجار بزرگ» انصراف داد.

محمدرضا شرف‌الدین از ساخت فیلمنامه «انفجار بزرگ» انصراف داد.

رئیس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، درباره وضعیت کنونی فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان که به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود، به سوره سینما گفت: مراحل فنی این فیلم بعد از یه وقفه چند ماهه دوباره به حرکت افتاده است. برای ساخت موسیقی این فیلم در حال مذاکره با آهنگساز هستیم و به زودی آهنگسازی برای این فیلم آغاز خواهد شد. مطمئنا این فیلم به برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.
وی درباره تولیدات انجن سینمای دفاع مقدس در سال ۹۲ گفت: انجمن امسال دچار کمبود بودجه بود و ما تلاش کردیم با اعتبارات موجود تا جایی که ممکن است تولیدات را مدیریت کنیم. فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز از تولیدات انجمن در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت.

شرف الدین درباره فیلم سینمایی «آشیخ» به کارگردانی احمد کاوری که قرار است در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید شود گفت: شروع تولید این فیلم به تامین بودجه و فراهم شدن شرایط بستگی دارد.

وی درباره فیلم سینمایی «انفجار بزرگ» که مدتی پیش اعلام کرده بود در صدد کارگردانی آن است گفت: قرار بود این فیلمنامه که طنزی سیاسی بود را کار کنم و برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام کردم. اما با توصیه دوستان در وزارت ارشاد فعلا از ساخت آن منصرف شدم. اما از مدتی پیش فیلمنامه سینمایی با عنوان «اگر باران ببارد» را نوشته‌ام که در صورت تامین بودجه آن را حتما خواهم ساخت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>