سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
هنگامه قاضیانی:

برای «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» آرزوهای خوب دارم

hengameh-ghaziani

هنگامه قاضیانی از بازی خود در «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به عنوان یک تجربه موفق یاد کرد.

هنگامه قاضیانی از بازی خود در «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به عنوان یک تجربه موفق یاد کرد.

قاضیانی به سوره سینما گفت: چند روز پیش با سایت سوره سینما گفت و گویی داشتم و مایلم صحبت های خود را کامل کنم. درباره فیلم آقای حجازی باید بگویم که این اثر سینمایی فرم درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر امسال را پر کرده است و بنابراین امیدوارم مورد تایید هیأت محترم انتخاب واقع شود و شرایط جوری رقم بخورد که بتوانیم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را در جشنواره امسال تماشا کنیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که این فیلم موفق را امسال به همراه مردم خوب سرزمینم و به همراه سینماگران عزیز در جشنواره آرام سی و دوم خواهم دید. از این فیلم خاطره های قشنگی دارم که همچنان در ذهن من باقی مانده است. در جریان تولید این فیلم همه ما مثل یک خانواده در کنار هم بودیم و بدون کوچکترین جنجالی با دل و جان مان برای پلان به پلان این فیلم انرژی گذاشتیم. امیدوارم هر آنچه صلاح و خیر این اثر صادق سینمایی در آن نهفته است، برایش پیش بیاید و خستگی تیم سازنده به شادی تبدیل شود.

حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسمخانی، ترلان پروانه بازیگران این فیلم به کارگردانی روح الله حجازی هستند . در خلاصه داستان «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» آمده است: «حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>