سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
مومنی شریف:

دفاع حوزه هنری از فیلم‌های سالم مسیر سینمای اخلاق‌مدار را هموارتر از گذشته کرد

momeni-hoz

رئیس حوزه هنری در پیامی موفقیت کسب شده توسط فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را به عوامل این فیلم تبریک گفت.

رئیس حوزه هنری در پیامی موفقیت کسب شده توسط فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را به عوامل این فیلم تبریک گفت.

سوره سینما – به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری به مناسبت دریافت جایزه یونسکو به خاطر مضمون توسط فیلم «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری در جشنواره آسیاپاسفیک پیام تبریک منتشر کرد.

متن این پیام به این شرح است: خدا را شکر می‌کنم در روزهایی که سینمای ایران خود را برای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کند، فیلم «حوض نقاشی» بعد از جایزه ارزشمندی که از دست مردم شریف و هنردوست ایران گرفت، صدرنشین یکی از مهم ترین جشنواره ها و رویدادهای سینمایی دنیا نیز شده و جایزه مضمونی مهمی را دریافت کرده است.

سینمای نجیب ایران ثابت کرده که اگر با مدیریتی مبتنی بر تدبیر و دوراندیشی همراه باشد، می تواند الگوهایی موفق و جریان ساز را به سینمای دنیا و مخاطبان تشنه حقیقت و عدالت و اخلاق عرضه کند. دفاع تمام قد حوزه هنری از فیلم های سالم و نجیب، مسیر سینمای اخلاق مدار را هموارتر از گذشته کرده است. دریافت جایزه ویژه یونسکو در جشنواره آسیا پاسفیک توسط فیلم دوست داشتنی حوض نقاشی نشان می دهد که این جریان فیلمسازی در جامعه نخبگانی دنیا جایگاه رفیع خود را حفظ کرده است.

اینجانب موفقیت کسب شده را به تهیه کننده محترم جناب آقای منوچهر محمدی، کارگردان هنرمند جناب آقای مازیار میری و گروه سازنده سختکوش فیلم تبریک می گویم و امیدوارم خانواده بزرگ حوزه هنری همواره یاوری دلسوز برای سینمای اخلاق و امید باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>