سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
«تمشک» تحویل دبیرخانه جشنواره فجر می‌شود/

«تمشک» آخرین روزهای تدوین را می‌گذراند

tameshk

فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور به زودی به دفتر جشنواره فجر تحویل می‌شود.

فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور به زودی به دفتر جشنواره فجر تحویل می‌شود.

ساسان سالور تهیه کننده «تمشک» به سوره سینما گفت: هایده صفی یاری در حال تدوین «تمشک» است و ما تلاش داریم به زودی آن را به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه کنیم. خوشبختانه از نگاه من این فیلم مطابق با همه استانداردها ساخته شده و بر همین اساس، پیش بینی می کنم اتفاقات خوبی چشم به راه آن باشد.

وی افزود: من جشنواره امسال را یک ماراتن همه جانبه می‌دانم، خیلی از بزرگان که سردمداران سینما به حساب می آیند، فیلم هایشان را در جشنواره شرکت داده اند و حضور جوانان مستعد رونق مضاعف به جشنواره می‌دهد. امیدوارم امسال پس از مدت ها یک جشنواره تمام عیار و گرم را شاهد باشیم.

مهدی پاکدل، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت و رومینا سوری‌کی بازیگران این فیلم هستند که در شمال کشور فیلمبرداری شده است. سامان سالور فیلم‌های سینمایی «آمین خواهیم گفت»، «ترانه تنهایی تهران» و «سیزده ۵۹» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>