سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
جشنواره فجر همیشه از استانداردها دور بوده است/

حقیقت‌دوست: امسال تنها «کلاشینکف» را دارم

shahram-haghighat-doost

بازیگر فیلم سینمایی «کلاشینکف» تلاش برای برگزاری با کیفیت و با دقت جشنواره فیلم فجر را در رشد و استاندارسازی آن تاثیر گذار دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «کلاشینکف» تلاش برای برگزاری با کیفیت و با دقت جشنواره فیلم فجر را در رشد و استاندارسازی آن تاثیر گذار دانست.

شهرام حقیقت‌دوست بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: همچنان مشغول بازی در سریال «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری هستم. خوشبختانه واکنش‌ها نسبت به این سریال تاکنون خوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی درباره فعالیت سینمایی خود در سال ۹۲ گفت: من امسال تنها در فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی بازی کردم. چند پیشنهاد سینمایی داشتم که به علت تداخل برنامه کاری موفق به حضور در آنها نشدم. قبلا هم با آقای سهیلی در «سنگ، کاغذ، قیچی» همکاری داشتم و نوع کار ایشان را دوست دارم. احتمالا با «کلاشینکف» در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشم و امیدوارم فیلم قابل توجهی باشد.

حقیقت دوست درباره پیشبینی خود از کیفیت سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: واقعا کیفیت جشنواره فجر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اما آنطور که مشخص است امسال به لحاظ تنوع فیلم‌های زیادی وجود دارد. متاسفانه در دوره های قبلی از هیئت انتخاب، نحوه برگزاری جشنواره و داوری آن نقاط ضعف زیادی وجود داشته که همواره آن را از یک جشنواره بین‌المللی منسجم و با سازوکار ایده آل دور کرده است. امیدواریم امسال تلاش شود کلاس کیفی جشنواره از تمام ابعاد حفظ و مسیری رو به رشد برای آن طراحی شود.