سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ دی ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب
«ضد نور» اواخر دی ماه کلید می‌خورد/

پرستویی در «ضد نور» کاراکتری کاملا متفاوت را بازی می‌کند

golestani-parastuyee

کاوه سجادی حسینی از کلید خوردن دومین فیلم سینمایی‌اش در دی ماه و حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگران اصلی خبر داد.

کاوه سجادی حسینی از کلید خوردن دومین فیلم سینمایی‌اش در دی ماه و حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگران اصلی خبر داد.

سجادی حسینی درباره تازه‌ترین فیلمش «ضد نور» به سوره سینما گفت: پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی دو تن از بازیگران اصلی فیلمم هستند. این چهارمین تجربه همبازی بودن پرستویی و گلستانی بعد از «مهمان داریم»، «امروز» و «بیداری برای سه روز» است. علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهرداد میرکیانی: طراح گریم، مجید کریمی: مدیر تولید، امین قوامی: دستیار کارگردان، نوید سجادی حسینی: عکاس و تصویربردار پشت صحنه از دیگر عوامل «ضد نور» هستند.

وی اضافه کرد: اواخر دی ماه در بندرانزلی فیلم را کلید می‌زنیم. همه صحنه‌ها در بندانزلی فیلمبرداری خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی ۴۵ جلسه فیلمبرداری خواهیم داشت. کاراکترهایی که پرستویی و گلستانی در «ضد نور» بازی می‌کنند بسیار با سه فیلم قبلی که این دو بازی کرده‌اند متفاوت است. چندان برایم مسئله نبود که ترکیب این دو بازیگر در سه فیلم دیگر اتفاق افتاده. فیلم‌هایی که گلستانی و پرستویی در آنها همبازی بوده‌اند امسال در جشنواره فجر نمایش داده خواهد شد اما فیلم من به جشنواره امسال نمی‌رسد و احتمالا با فاصله‌ای دو ساله از این سه فیلم اکران می‌شود. جدای از این مسئله ترکیب این دو بازیگر در «ضد نور» کاملا جدید است و مشابهی ندارد. پرویز پرستویی نقشی که در «ضد نور» بازی خواهند کرد را قبلا بازی نکرده‌اند و از این منظر برای مخاطب جذابیت دارد.

کارگردان «شب بیرون» اضافه کرد: «ضد نور» دومین فیلم سینمایی من است. این فیلم نسبت به فیلم اولم فیلمی قصه‌گوتر با ساختاری مدرن است. «شب بیرون» فیلمی نسبتا شخصی است اما «ضد نور» به دلیل فضا و قصه خاصی که دارد فیلمی است که احتمالا در گیشه هم حضوری موفق‌تر نسبت به «شب بیرون» خواهد داشت.

این کارگردان درباره همبازی شدن پرستویی و گلستانی برای چهارمین بار گفت: رفاقتی که بین ما و آقای پرستویی ایجاد شد بسیار خوش‌یمن بوده اما همبازی شدن ایشان و خانم گلستانی در سه پروژه قبلی کاملا تصادفی اتفاق افتاد. انتخاب بازیگر «امروز» و «مهمان داریم» تقریبا همزمان بود و در «بیداری برای سه روز» هم ابتدا خانم گلستانی انتخاب شدند بعد به پیشنهاد خود گلستانی و پرستویی این اتفاق تکرار شد. همبازی شدن این دو نفر در «ضد نور» شاید جذاب‌تر از سه فیلم قبلی باشد. خوشحالم که من و خانم گلستانی با یکی از بزرگان سینما رفاقتی صمیمانه پیدا کرده‌ایم به طوری که این رفاقت باعث شد که ایشان تهیه‌کننده فیلم من شوند.

سجادی حسینی کارگردانی ساخت چندین فیلم تلویزیونی را در کارنامه دارد و «ضد نور» دومین فیلم سینمایی وی در مقام کارگردان است. تهیه‌کننده «ضد نور» همایون اسعدیان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>