سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۲ در ۸:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
اصرار تهیه‌کننده‌ها به حضور ستاره‌ها/

استقبال مردم از «بوی گندم»/ ماجرای بازی یزدانی در یک فیلم

booye-gandom

کارگردان فیلم «بوی گندم» از حضور ستاره‌ها و کیفیت نقش‌آفرینی‌شان در فیلمش دفاع کرد.

کارگردان فیلم «بوی گندم» از حضور ستاره‌ها و کیفیت نقش‌آفرینی‌شان در فیلمش دفاع کرد.

رضا خاکی کارگردان «بوی گندم» که این روزها روی پرده است به سوره سینما گفت: فیلم ما در هفته اول اکران خود هیچ سرگروهی نداشت و تنها با ۹ سینما در تهران نزدیک به ۵۰ میلیون فروخت و این موضوع نشان دهنده آن است که مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند. به تازگی فیلم در گروه سینمایی آفریقا قرار گرفته و امیدوارم فروش بهتری نیز در آینده داشته باشد.

وی درباره استقبال مردم توضیح داد: فیلم را با مردم در سینما دیده‌ام و مشاهده کردم که حتی افرادی از طیف های مختلف جامعه آن را دوست دارند. من به اتفاق الناز شاکردوست در سالن نمایشی حضور داشتم و پس از پایان آن، فکر می کردم به خاطر حضور بازیگر است که مردم ایستاده تشویق می کنند، اما متوجه شدم قصه روی مردم تاثیر گذاشته است. البته تاکید می کنم که خانم شاکردوست یکی از بهترین بازی‌هایش را در فیلم داشته است.

خاکی در توضیحات بیشتر خود درباره استفاده از بازیگران چهره افزود: برخی فکر می کنند از بازیگرانی که بیشتر در آثار تجاری دیده شده اند، نمی توان به طور حرفه ای بازی گرفت، اما من معتقدم الناز شاکر دوست و دیگر بازیگرانم در سطح خوبی حاضر شده اند و هر کارگردانی اگر بخواهد، می تواند بازیگران خود را به بهترین شکل هدایت کند. به طور کلی این روزها تهیه کنندگان بر استفاده از چهره ها در فیلم اصرار دارند، چون فکر می کنند تنها عامل فروش است، اما من معتقدم همه چیز در کنار هم به یک فروش خوب منتج می‌شود.

این کارگردان درباره حضور رضا یزدانی به عنوان ستاره موسیقی در فیلم خود گفت: ابتدا قرار بود یزدانی تیتراژ پایانی فیلم را بخواند، اما کم کم تصمیم گرفتیم خودش ایفای نقش کاراکتری را بر عهده بگیرد که نوازنده بود. به هر حال بازی گرفتن از او کمی سخت بود، اما با توجه به تلخ بودن خود رضا و آن نزدیکی ذاتی که با نقش داشت همه چیز به خوبی پیش رفت.

این فیلم به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان قبلا «اینجا تاریک است» نام داشت و داستان سه دوست است که از دوران کودکی با یکدیگر قرار می‌گذارند تا کنسرتی را روی سکوی نفتی برگزار کنند. پولاد کیمیایی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی، رضا توکلی و الناز شاکردوست بازیگران اصلی «بوی گندم» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>