سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۲ در ۸:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

«لامپ صد» در آخرین مراحل تدوین/ فیلم کوتاه می‌شود

lampe-sad-1

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لامپ صد» از آخرین پردازش‌های تدوینی این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لامپ صد» از آخرین پردازش‌های تدوینی این فیلم خبر داد.

محسنی نسب به سوره سینما گفت: هفته گذشته «لامپ صد» را به دفتر جشنواره تحویل دادیم، اما سعید آقاخانی تصمیم دارد همچنان روی نسخه نهایی کار کند تا بهترین کیفیت ممکن را در جشنواره امسال شاهد باشیم. قرار است برخی سکانس ها حذف شود و همچنین در زمینه ویژوآل انیمیشن حرکت هایی صورت گیرد. به عبارت بهتر داریم رتوش نهایی را انجام می‌دهیم تا نتیجه کارمان به نحو احسن به نمایش در بیاید.

وی افزود: «لامپ صد» به یک معضل اجتماعی روز می پردازد. درست است که بارها به موضوع اعتیاد پرداخته شده، اما در این فیلم می خواهیم یک هشدار جدی را از منظرگاهی متفاوت ارائه دهیم. هستند افراد سهل انگاری که با این تصور که من به مواد مخدر آلوده نمی شوم، قصد تجربه آن را می کنند، اما باید بدانند این مواد شیمیایی حتی با یک بار مصرف هم می تواند اثرات مخربی بر جای بگذارد. بارها شنیده ایم فردی با استعمال اینگونه از مخدر دچار توهات مختلف شده و به نزدیکان خود آسیب جدی وارد کرده است. ما تلاش کردیم این پیام به بهترین شکل منتقل شود و از این منظر فیلم را اثری نجیب و شریف به حساب می آورم.

lampe-sad-2

تهیه کننده «لامپ صد» درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: این فیلم سینمایی شاید عناصر تجاری مرسوم را نداشته باشد، اما من مطمئن هستم در جذب مخاطب موفق می‌شویم. مثلا حضور محسن تنابنده اتفاق بسیار خوبی برای این فیلم است. او یک بازیگر فرهنگی و فرهیخته است و حتی من با عنوان فوق ستاره از او یاد می‌کنم. او نقش اول مرد را بر عهده دارد. علاوه بر وی، ساره بیات که نقش همسرش را بازی می‌کند، حضور بسیار متفاوت و خوبی در فیلم دارد.

محسنی نسب ادامه داد: کاراکتر ساره بیات در «لامپ صد» مبین این واقعیت است که زنان دارای چه نقش مهمی در زندگی مردان و به خصوص مردان معتاد هستند. تمام انگیزه‌های یک فرد آلوده به اعتیاد می‌تواند همسرش باشد و بس. من اعتقاد دارم همه اتفاقات مهم جهان از جنگ گرفته تا اختراع و … به خاطر زنان رخ می دهد. فیلم ما نیز همین موضوع را نشان می‌دهد.

«لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>