سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم فجر/

مهدی پاکدل: ادامه کارگردانی‌ام به بازخورد «فردا» در جشنواره وابسته است

Copy of Farda Photo by mehdi shahoseyni

مهدی پاکدل ادامه فعالیت خود در مسیر کارگردانی را وابسته به نتایج سی و دومین جشنواره فیلم فجر قلمداد کرد.

مهدی پاکدل ادامه فعالیت خود در مسیر کارگردانی را وابسته به نتایج  سی و دومین جشنواره فیلم فجر قلمداد کرد.

پاکدل به سوره سینما گفت: «فردا» را مدتی پیش به دفتر جشنواره تحویل دادیم ، اما واضح است که مثل بسیاری از گروه‌های دیگر علاقمندیم که در صورت پذیرفته شدن فیلم برای حضور در جشنواره، بهترین نسخه ممکن را به نمایش در بیاوریم و به همین دلیل در حال حاضر بهزاد عبدی در اوکراین در حال آهنگسازی برای این فیلم است. احسان افشاریان به ظرایف صداگذاری اثر می‌پردازد و امیررضا معتمدی کارهای مربوط به اصلاح رنگ را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد برای دومین بار کارگردانی را تجربه کند، افزود: کارگردانی تجربه فوق‌العاده جذابی بود. تنها می توانم به گفتن این جمله اکتفا کنم و البته تاکید دارم ادامه دادن این مسیر بستگی زیادی به نتایج جشنواره و بازخورد فیلم از طرف مردم، رسانه‌ها و منتقدان دارد.

«فردا» داستان دختری را روایت می‌کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می‌آید. عوامل سازنده فیلم سینمایی «فردا» عبارتند از نویسنده، طراح و کارگردان: ایمان افشاریان، مهدی پاکدل، مشاور کارگردان: پوران درخشنده، مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده، صدابردار: علیرضا نوین‌نژاد، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح لباس: سوده شرحی، تدوین: معین شافعی، صداگذار: احسان افشاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی، طراح جلوه‌های بصری: امیررضا معتمدی، طراحی بدلکاری: علیرضا فتح.

مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بازی در مجموعه‌های «اولین شب آرامش»، «ستایش ۱»، «بیگناهان» و فیلم‌های «ماهی‌ها عاشق می‌شوند»، «آزادراه»، «مصائب دوشیزه» و … را در کارنامه دارد.