سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۲ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
مصطفی کیایی با «خط ویژه» در بخش مسابقه/

خوشحالم با بزرگان رقابت می‌کنم/خود فیلم ملاک سنجش قرار بگیرد

mostafa-kiayee

مصطفی کیایی تأکید کرد از اینکه با بزرگان سینما در سی و دومین جشنواره فیلم فجر رقابت می‌کند خوشحال است.

مصطفی کیایی تأکید کرد از اینکه با بزرگان سینما در سی و دومین جشنواره فیلم فجر رقابت می‌کند خوشحال است.

مصطفی کیایی کارگردان «خط ویژه» که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده درباره این فیلم به سوره سینما گفت: «خط ویژه» یک فیلم شهری-اجتماعی است. مسائل روز جامعه را مطرح می‌کند از این منظر می‌توانم بگویم مخاطب با آن ارتباط می‌گیرد و همذات‌پنداری می‌کند. بازیگران فیلمم همه نقش اصلی هستند.

وی در پااسخ به این سؤال که «خط ویژه» در کدام بخش توان رقابت بیشتری را دارد پاسخ داد: دوست دارم خود فیلم در کلیتش دیده شود. از همه مهمتر این است که با بازخورد خوبی از سمت مخاطبان، منتقدان و مردم رو به رو شوم. امسال از هر نسلی در جشنواره فیلمساز داریم. خیلی خوشحالم با بزرگان سینما رقابت می‌کنم. امیدوارم همه فیلم‌ها بتوانند راه خودشان را پیدا کنند و فیلم من هم بین این همه اثر خوب دیده شود.

khate-vizhe1
نمایی از فیلم «خط ویژه»

کارگردان «ضد گلوله» افزود: درست است امسال فیلمسازان پیشکسوت و مطرح زیادی در جشنواره حضور دارند اما امیدواریم خود فیلم‌ها مورد سنجش قرار بگیرند و قضاوت‌ها بر اساس خود فیلم انجام شود. توجه به اسم‌ها فقط مختص به جشنواره فجر نیست در اکثر جشنواره‌ها ممکن است حضور بزرگان سینما بر دیگر آثار سایه بیندازد ولی امسال دبیر جشنواره فجر قول داده‌اند که خود فیلم ملاک سنجش قرار بگیرد. برنامه‌ریزی دقیق در زمانبندی فیلم‌ها انتظار همه فیلمسازان است. امید است که شاهد این اتفاق هم باشیم.

در «خط ویژه» هومن سیدی، مصطفی زمانی، هانیه توسلی، سام قریبیان و … بازی کرده‌اند. سی و دومین جشنواره فیلم فجر به دبیری علیرضا رضاداد بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>