سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۳:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم فجر/

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی در مرحله تدوین

mehdi-hashemi1

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی برای سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی میز تدوین است.

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی برای سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی میز تدوین است.

مجید توکلی کارگردان این فیلم به سوره سینما گفت: وقتی پیشنهاد ساخت این فیلم به من داده شد، همه انگیزه ام این بود که مهدی هاشمی را نه به عنوان صرفا یک بازیگر، بلکه به عنوان یک کاراکتر منحصر به فرد در سینمای ایران معرفی کنم. او شخصیت بسیار با اخلاق و شوخ طبعی دارد و از اینکه فرصت شده فیلم کوتاهی در باب بزرگداشت وی بسازم، بسیار خوشحالم. امیدوارم همانطور که مهدی هاشمی حال خوبی دارد، فیلم او هم فیلم سرحالی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مهدی هاشمی زاده شمال کشور است، فیلم را در روستایی نزدیک مرزن آباد گرفتیم. ایشان در این محل خانه ای دارد که همیشه در اوقات فراغت آنجا به سر می‌برد. ما در اینجا دو روز فیلمبرداری کردیم و صحنه هایی در جاده چالوس گرفته شد. درباره همه چیز صحبت کرده‌ایم و کلیپ خوش رنگ و لعابی آماده شده است. سعی شده با همه چیز شوخی کنیم.

mehdi-hashemi2

این کارگردان جوان ادامه داد: از سینما و زندگی گرفته تا هر چیزی که برای آقای هاشمی جالب توجه بود، در این فیلم نشانه‌هایی هست. می خواستیم تصویری که از او به نمایش در می‌آید، اصلا شبیه چیزی نباشد که مردم تا امروز روی پرده سینما دیده اند. برای این خلاف انتظار بودن، حتی با همسر و دختر ایشان که چهره های شناخته شده ای هستند صحبت نکردیم. به هر حال آنچه از دستم بر می‌آمد انجام دادم و امیدوارم مخاطب هم فیلم را دوست داشته باشند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار: عباس رحیمی و احمدرضا شجاعی، دستیار کارگردان: عرفان عاشوری، تدوین: ایلیا تهمتنی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>