سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
فرجی در گفتگو با سوره سینما:

سینماهای تهران برای میزبانی جشنواره فجر آماده می‌شوند

cinema azadi

مسئول سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر بر آمادگی سالن ها برای برگزاری این رویداد تاکید کرد.

مسئول سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر بر آمادگی سالن ها برای برگزاری این رویداد تاکید کرد.

محمدرضا فرجی مسئول سینماهای جشنواره فجر درباره آماده‌سازی سینماهای مردمی به سوره سینما گفت: امسال سینماهای مردمی جشنواره عبارتند از پردیس راگا، پردیس ملت، پردیس تماشا، سینما فرهنگ، تماشا، شکوفه، فلسطین، جوان، آفریقا، صحرا، ایوان شمس ، استقلال و آزادی. سینما صحرا مخصوص صنوف مختلف سینما. سینما آفریقا مخصوص تهیه‌کنندگان سینما. سینما بهمن یک و دو و سینما قلهک مخصوص سازمان‌ها و ارگانهاست.

وی افزود: بازبینی از سینماها انجام شده است. با مدیران سینماها جلساتی در راستای برگزاری هرچه موفق‌تر جشنواره داشتیم. سیاست‌های کلی جشنواره را به مدیران سینماها منتقل کردیم. امسال بیش از ۱۲ هزار و پانصد صندلی در اختیار سینمادوستان و مردم است.
فرجی گفت: یک اکیپ مسئول تبلیغات محیطی هستند. تعمیرات برخی سینماها در حال انجام است. ازشنبه به مدت سه روز سینماهای جشنواره به سیستم دیجیتال مجهز خواهند شد. یک گروه فنی مسئولیت این کار را به عهده دارند و همزمان متصدیان سینما هم تخصص لازم را آموزش خواهند دید.

فرجی در ادامه گفت: ۲۴ ساعت قبل از شروع جشنواره سینما تعطیل خواهد شد و آماده‌سازی نهایی انجام خواهد شد. بیشترین هدف ما امسال این است که برنامه‌ها با نظم هر چه تمام‌تر اجرا شوند. اگر بنا به استقبال تماشاگران از یک فیلم لازم دیدیم که سانس فوق‌العاده برای آن فیلم تعریف کنیم حتما چند ساعت قبل اطلا‌ع رسانی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: ۲۰ درصد سهم گیشه برای فروش بلیت تعریف شده است. سال گذشته سینما ایوان شمس به نمایش سه بعدی فیلم‌ها در خدمت مردم بود. امسال علاوه بر این سینما سانس‌های فوق‌العاده سینما آزادی و سینما فرهنگ هم نمایش سه بعدی خواهند داشت.
فرجی در خصوص مشکلات احتمالی در پخش دیجیتال افزود: یک گروه فنی آماده هستند تا در صورتی که پخش دیجیتال در سینما دچار مشکل شود سریعا خود را به محل برسانند مشکل را رفع کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>