سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
سخنان هنرمندان ربطی به موضع وزارت ارشاد ندارد/

ایوبی به بعضی سخنان در افتتاحیه واکنش نشان داد

hojat-ayubi

دکتر حجت الله ایوبی تاکید کرد آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عنوان شد، موضع وزارت ارشاد و سازمان سینمایی نیست.

دکتر حجت الله ایوبی تاکید کرد آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عنوان شد، موضع وزارت ارشاد و سازمان سینمایی نیست.
سوره سینما- حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» تأکید کرد: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

وی افزود: این اظهارنظرها به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فیلم فجر نیست. برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می‌کنند و این یک موضع رسمی نیست.ما به عنوان ملتی متمدن و با حوصله نظرات مختلف افراد را می‌شنویم و افراد هم آزادانه در جمهوری اسلامی ایران می‌توانند اظهار نظر کنند و ماهم گوش می‌کنیم، اما مشخص است که هر اظهار نظری از سوی افراد مربوط به خود آنها است و مواضع رسمی وزارت ارشاد و سازمان رسانه‌ای هم مشخص است. در این مدت همواره تلاش کرده‌اند سینما را از حاشیه دور نگه دارند.

شامگاه جمعه ۱۱ بهمن ماه و در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، سخنان سعید راد و مانی حقیقی حاشیه های فراوانی برای این رویداد به وجود آورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>