سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
فرجی:

سینماهای حوزه هنری در تهران و شهرستان آماده میزبانی جشنواره فجر هستند

faraji

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره از آمادگی سینماهای حوزه هنری در تهران و شهرستان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر خبر داد.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره از آمادگی سینماهای حوزه هنری در تهران و شهرستان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سوره سینما- شمارش معکوس برای برگزاری مهمترین رویداد سینمایی کشور آغاز شده و کمتر از پنج روز دیگر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر آغاز به کار می‌کند. سالن‌های سینما این روزها حال و هوایی ویژه دارند تا برای حضور در ضیافت رنگ و نور و تصویر آماده شوند. سیستم پخش دیجیتال توسط وزارت ارشاد امروز، فردا و پس فردا در سینماها نصب و راه اندازی خواهد شد و پرسنل سینماهای برگزار کننده جشنواره هم توسط وزارت ارشاد برای کار با سیستم دیجیتال آموزش داده شده اند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره در گفتگو با سوره سینما گفت: سینماهای حوزه هنری از وضعیت مناسب برای میزبانی جشنواره فجر برخوردارند.

وی افزود: سینماهای سپیده، استقلال و بهمن از جمله سینماهای حوزه هنری هستند که میزبان فیلم‌های جشنواره فجر هستند.سینما استقلال در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده و دو سال متوالی به عنوان بهترین سینمای برگزار کننده جشنواره شناخته شده است.رکورد پر بیننده‌ترین سینمای برگزار کننده جشنواره هم به نام سینما استقلال ثبت شده است.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره ادامه داد: سینما آزادی هم که مدیریت آن به طور مشترک بر عهده حوزه هنری و شهرداری تهران است برای برگزاری جشنواره آمادگی کامل دارد.همچنین سینما بهمن سنندج،سینما قدس همدان،سینما آزادی کرمانشاه و سینما سعدی شیراز برای برگزاری جشنواره فجر در حال آماده شدن هستند.

 

فرجی افزود: سینما سعدی شیراز در حال بازسازی است و در صورت پایان بازسازی پذیرای جشنواره فجر خواهد بود.احتمالا سینما سپیده هم در پروسه اکران دخیل شود.در حال مذاکره با صدا سیما هستیم و اگر به نتیجه برسیم سینما سپیده میزبان کارکنان صدا و سیما خواهد بود.نهایت تلاش ما این است که جشنواره به خوبی سال‌های گذشته و با آرامش کامل برگزار شود.

غلامرضا فرجی در پایان گفت:هنوز برای قضاوت در مورد فیلم‌های جشنواره فجر زود است،اما تا جایی که من اطلاع دارم از هر ژانری در این دوره جشنواره فیلم وجود دارد و این تنوع ژانر به استقبال مخاطبان کمک خواهد کرد.