سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «رستاخیز» در برج میلاد با تقدیر از درویش و عوامل فیلمش همراه شد

218365_270

فیلم سینمایی «رستاخیز» با تقدیر از احمدرضا درویش کارگردان این فیلم در برج میلاد روی پرده رفت.

فیلم سینمایی «رستاخیز» با تقدیر از احمدرضا درویش کارگردان این فیلم در برج میلاد روی پرده رفت.

سوره سینما- امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه احمدرضا درویش و گروه سازنده فیلم سینمایی «رستاخیز» در برج میلاد حاضر شدند تا همراه اهالی رسانه این فیلم را تماشا کنند. پیش از شروع فیلم و در آیینی تازه کیوان کثیریان منتقد و روزنامه نگار روی سن رفت و از گروه سازنده فیلم خواست تا بالا بیایند و تقدیر شوند. درویش، تقی علی قلی زاده تهیه کننده، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان آرش آصفی بازیگران، حسین جعفریان فیلمبردار و … در این مراسم حضور داشتند و روی سن رفتند و تشویق شدند. علی قلی زاده در سخنانی کوتاه از خانواده بزرگ «رستاخیز» یاد کرد و از دوستانش در تولید این پروژه تقدیر کرد.

درویش در صحبت‌هایی کوتاه از اهالی رسانه تشکر و ابراز خوشحالی کرد که فیلمش را در کنار آنها به تماشا می‌نشیند و گفت: سهم اصلی را در ساخت این فیلم تهیه‌کننده بر عهده داشته و دوست دارم او بیشتر سخن بگوید. اهالی رسانه پس از تماشای فیلم هم درویش و حاضران را تشویق کردند.

فیلم «رستاخیز» بخش‌هایی از نهضت امام حسین (ع) را روایت می‌کند. آرش آصفی، بابک حمیدیان، فرهاد قائمیان، مهتاب کرامتی، حسن پورشیرازی، مهتاب کرامتی و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>