سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب
فرخ نعمتی:

برای جشنواره فیلم فجر آرزوی موفقیت دارم

farokh-nemati

فرخ نعمتی بازیگر فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» تأکید کرد برای جشنواره فیلم فجر آرزوی موفقیت دارد.

فرخ نعمتی بازیگر فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» تأکید کرد برای جشنواره فیلم فجر آرزوی موفقیت دارد.

فرخ نعمتی بازیگر با سابقه تئاتر درباره حضورش در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به سوره سینما گفت: من خیلی اهل جشنواره نیستم. سال‌هاست در جشنواره‌های تئاتر و فیلم حضور نداشته‌ام. البته تعمدی در کار نبوده است. اما امسال حضور کوتاهی در فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی دارم.

وی افزود: به هر حال حضور در جشنواره که فرصتی برای دیدن فیلم‌هاست می‌تواند خوشایند باشد. من هم از این بابت خوشحالم و برای جشنواره فیلم فجر آرزوی موفقیت می‌کنم. من معمولا به نفس کار کردن فکر کرده‌ام و چندان پیگیر حضور در جشنواره‌‍‌ها نبوده‌ام.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سقوط یک فرشته» گفت: در حال حاضر یک تله فیلم به نام «قصه‌گو» آماده نمایش دارم. در این تله فیلم نقش مهدی آذریزدی نویسنده معروف قصه‌های کودکان را بازی کردم. در مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل که هنوز تصویربرداری آن تمام نشده بازی کرده‌ام. نام فعلی آن «رویاهای بیداری» است.

بازیگر فیلم سینمایی «چک» افزود: در یک مجموعه تلویزیونی به نام «ستاره حیات» به کارگردانی جواد ارشاد بازی کرده‌ام که آماده پخش است. در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «اودیپ» به کارگردانی امین اصلانی هستم. در این نمایش با دوستانی مثل میکائیل شهرستانی و لادن مستوفی همبازی هستم.