سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

وضعیت پخش «خط ویژه» اواسط هفته مشخص می‌شود/ نمی‌شود به سادگی از اکران نوروز گذشت

khate-vizhe

مصطفی کیایی از مشخص شدن وضعیت پخش فیلم «خط ویژه» تا اواسط هفته جاری خبر داد.

مصطفی کیایی از مشخص شدن وضعیت پخش فیلم «خط ویژه» تا اواسط هفته جاری خبر داد.

کیایی کارگردان «خط ویژه» به سوره سینما گفت: وضعیت پخش «خط ویژه» هنوز مشخص نشده اما در چند روز آینده حتما معلوم می‌شود. خوشحال می شوم اگر در اکران نوروزی جای بگیریم، هر چند که اگر شرایط به گونه‌ای فراهم شود که فیلم‌های دارای احتمال فروش بالاتر در تمام سال توزیع شود بیشتر به نفع سینماست. با این حال فرصت دیده شدن در نوروز چیزی است که نمی‌توان از آن گذشت و امیدوارم فیلم هایی این موقعیت را به دست بیاورند که وجودشان در گروه به نفع کلیت اکران نوروزی است.

وی افزود: واقعا به این موضوع فکر نمی کنم که فیلم در کنار چه آثاری به نمایش در خواهد آمد. ما تلاش خودمان را کرده‌ایم و ان شا الله موفق خواهیم شد. گذشته از این، هر فیلمی که باعث رونق بیشتر شود برای من ارزشمند است و خوشحال می‌شوم اگر رقابتی ایجاد شود که ماحصل آن به ارتقاء کلی سینما بینجامد.

مصطفی کیایی درباره برآیند خود از داوری های جشنواره فیلم فجر گفت: باید پذیرفت که به هر حال، هر سال بخشی از داوری‌ها سلیقه‌ای صورت می‌گیرد و نمی توان انتظار یک شرایط ایده آل داشت. جشنواره تمام شده و امید دارم سال کاری خوبی پیش روی همه باشد.  چند طرح دارم و احتمالا اواخر سال ۹۳ فیلم جدیدم را شروع می‌کنم.

«خط ویژه» به تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی با بازی میلاد کی‌مرام، هانیه توسلی، مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، محسن کیایی، سام قریبیان، میترا حجار، پریناز ایزدیار، نادر فلاح، اسماعیل پوررضا، علی کوچکی و بابک بهشاد داستان چند جوان را روایت می کند که پول هنگفتی را به دست می‌آورند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>