سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «۵۰ قدم آخر» در هفته دفاع مقدس/ امیدواری برای نمایش نوروزی «آرایش غلیظ»

arayeshe-ghaliz

تهیه‌کننده فیلم «آرایش غلیظ» ابراز امیدواری کرد این فیلم نوروز ۹۳ روی پرده برود.

تهیه‌کننده فیلم «آرایش غلیظ» ابراز امیدواری کرد این فیلم نوروز ۹۳ روی پرده برود.

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم‌های «آلزایمر» و« اینجا بدون من» این روزها در صدد اکران جدیدترین محصول خود به کارگردانی حمید نعمت الله است. «آرایش غلیظ» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت یکی از گزینه‌های اکران نوروزی است. سعدی مدیر موسسه فرهنگی پخش نسیم صبا به سوره سینما گفت: در تلاشیم تا این فیلم سینمایی که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به شایستگی دیده شد را نوروز سال بعد اکران کنیم. جلسه شورای صنفی نمایش قرار است دوشنبه هفته بعد لیست نهایی فیلم‌ها را اعلام کند و ما امیدواریم بتوانیم  «آرایش غلیظ» را در اولین نوبت اکران سال بعد روی پرده سینما ببینیم.

سعدی که پخش فیلم‌های «بیگانه» و «۵۰ قدم آخر» را برعهده دارد گفت: با توجه به شرایط اکران قصد داریم «بیگانه» ساخته بهرام توکلی را بعد از «آرایش غلیظ» اکران کنیم و با توجه به محتوای «۵۰ قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد این فیلم را شهریورماه و برای هفته دفاع مقدس نمایش دهیم.

وی که فیلمش امسال در چهار بخش نامزد دریافت سیمرغ بود با توجه به اینکه در ۳ بخش رقیب «رستاخیز» و «چ» محسوب می‌شد و بعد از اختتامیه حواشی زیادی برای «رستاخیز» وجود داشت در رابطه با داوری این دوره از جشنواره گفتت: داوری در هر دوره کاملا سلیقه‌ای و اظهار نظر در این باره واقعا کار مشکلی است. در عین حال که اعتراض علیه فیلم مذکور نظرات کارشناسی می‌طلبد و تایید یا انتقاد کار پرمسوولیتی است.

سعدی شرایط اکران «آرایش غلیظ» را در کنار فیلم‌های احتمالی اکران نوروز مناسب دانست و گفت: به نظر این فیلم از مخاطب قابل توجهی برخوردار است، با توجه به مضمون فیلم، قصه و فضای آن و عواملی که در «آرایش غلیظ» حضور دارند فکر می‌کنم این فیلم اقبال بیشتری برای ددیده شدن در آغاز سال داشته باشد، ضمن اینکه نوروز زمان ویژه ای است برای اکران و می‌تواند شرایط خوبی را برای فروش و جذب مخاطب رقم بزند.

در فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله، حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی و هومن برق نورد و … بازی کردند.