سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

«ضد نور» پایان اسفندماه تمام می‌شود/ برنامه‌ریزی برای اکران در سی و سومین جشنواره فجر

zedde-noor

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی اواخر اسفندماه تمام می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی اواخر اسفندماه تمام می‌شود.

سجادی حسینی درباره آخرین خبرهای فیلم در حال تولید خود گفت: این روزها در تالاب انزلی هستیم و تا امروز ۶۰ درصد از فیلمبرداری به پایان رسیده است. چند روز به خاطر بارش شدید برف کار را متوقف کردیم، اما دوباره همه چیز به خوبی در حال پیش رفتن است. کل پروژه قطعا تا پایان اسفند تمام می‌شود و اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر سال آینده خواهد بود.

این کارگردان درباره تجربه جدید خود افزود: «ضد نور» نسبت به سایر فیلم های من قصه گوتر است و لوکیشن‌های زیادی دارد. آن نگاه نو که در فیلمسازی همیشه بر آن تاکید داشته‌ام، در فیلم جدیدم دیده می‌شود، اما قرار است تفاوتی خاص با آنچه مخاطب از من سراغ دارید، وجود داشته باشد. «ضد نور» را با استفاده از نگاتیو می‌سازم، احساس کردم حالا که این گونه فیلمسازی از سینما رخت بر می‌بندد، کاری کنم که حسرت بر دلم باقی نماند.

وی همچنین درباره ترکیب نوروزی اکران توضیح داد: اکران نوروزی ،اکران مهمی از سال است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. معمولا فیلم هایی که در این نوبت به نمایش در می آیند، فروش قابل توجهی پیدا می کنند، اما این موضوع نباید باعث شود از سر انتخاب ها سرسری بگذریم و بخواهیم تنها به اعتبار اینکه هر فیلمی می‌فروشد، ترکیب را صرفا پر کرده باشیم. درباره سال سینمایی ۹۳ باید بگویم به هر حال با یک مدیریت صحیح می‌توان سال خوبی داشت. ما آثار سینمایی با کیفیت بالا، کم نداریم و اگر این فیلم‌ها به درستی پخش شوند، می‌توانند سهم مهمی در رونق گیشه داشته باشند.

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها و هومن سیدی در «ضد نور» بازی می‌کنند. این فیلم که به تهیه کنندگی همایون اسعدیان در حال ساخت است، درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی‌حسینی و تایماز افسری انجام شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>