سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۲ در ۳:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب
در دومین جلسه شورای صنفی اکران 93 معین شد/

ابوالحس داوودی رئیس و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران

faraji-davoodi

هیأت رئیسه شورای صنفی اکران ۹۳ در جلسه صبح دوشنبه ۱۲ اسفندماه انتخاب شدند.

هیأت رئیسه شورای صنفی اکران۹۳ در جلسه صبح  دوشنبه  ۱۲ اسفندماه انتخاب شدند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،«محمد احسانی» در آغاز این جلسه با تأکید برایجاد وفاق و همدلی از سوی همه جامعه سینمایی گفت: بر همه ما واجب است که منفعت و مصلحت کلی سینما را در نظر بگیریم و منافع کلی  سینما را بر منافع صنفی ارجح بدانیم.

وی در ادامه تأکید کرد که سازمان سینمایی ضمن احترام به همه صنوف و سلائق موجود در سینما از تصمیمات شورای صنفی اکران حمایت خواهد کرد.

بنابر این گزارش ، انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای صنفی اکران۹۳ در دستور کار جلسه قرار داشت که اعضاء به اتفاق آراء «ابوالحسن داوودی» را به عنوان رئیس شورای صنفی اکران۹۳ برگزیدند. همچنین  «مجید قاری زاده» و «غلامرضا فرجی» نیز به عنوان نایب رئیس و سخنگوی رسمی شورای صنفی اکران ۹۳ انتخاب  شدند.

در این جلسه در خصوص اکران تنها فیلم باقی مانده در جدول اکران نوروزی در گروه سینمایی «فرهنگ» و شناور شدن قیمت بلیط سینماها در سال ۹۳ نیز تصمیماتی اتخاذ شد که اطلاع رسانی  توسط سخنگوی رسمی شورا انجام خواهد گرفت.

در جلسه امروز  «محمد رضا فرجی» ، «ابوالحسن داوودی» ،« مجید قاری زاده»،«محمد قاصد اشرفی»، «غلامرضا فرجی»، و« محمد رضا صابری» شرکت داشتند.