سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

گلایه‌های مریم سعادت از پیشنهادهای سینمایی و تلویزیونی/ امیدوارم سال ۹۳ بهتر باشد

maryam-saadat

مریم سعادت از پیشنهادهایی که به بازیگرانی از جنس او می‌رسد گلایه کرد.

مریم سعادت از پیشنهادهایی که به بازیگرانی از جنس او می‌رسد گلایه کرد.

سعادت به سوره سینما گفت: در سالی که گذشت چندان پرکار نبودم. سریال «باغ سرهنگ» را بازی کردم که پخش آن به تازگی از شبکه تهران به پایان رسیده است. به طور کلی سال  ۹۲ برای من سال خوبی نبود. چند بیماری را از سر گذراندم و به لحاظ کاری چندان پررنگ نبودم. البته اشکال از من نیست. اشکال از پیشنهادهایی است که این روزها کمتر به دست من و بازیگران هم نسل من می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سوابق همکاری با مرضیه برومند چرا در «شهر موشها ۲» حضور ندارد، گفت: گویا برای تولید قسمت دوم «شهر موشها» آن هم بعد از دو دهه، به سراغ هیچ کدام از قدیمی‌ها نرفته‌اند و تنها از نیروهای جوان استفاده کرده‌اند. البته انتقادی به این حرکت ندارم، امیدوارم گروه تولید این پروژه موفق باشند و کارشان به خوبی پیش برود. سال خوبی را برای مردم آرزو دارم و دعا می‌کنم سینمای ایران در سال ۹۳ حال بهتری داشته باشد.

مریم سعادت به عنوان بازیگر و عروسک گردان در «شهر موشها»، «گلنار»، «کارآگاه ٢»، «شنگول و منگول»، «الو! الو! من جوجو‌ام»، «شهر زنان»، «تارزن و تارزان»، «ماهی‌ها عاشق می‌شوند»، «یک بوسه کوچولو» و «تله» حضور داشته است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>