سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

«کالسکه» فیلم جشنواره نیست،سال ۹۳ اکران می‌شود

kaleske

فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان سال ۹۳ اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان سال ۹۳ اکران عمومی می‌شود.

معیریان به سوره سینما گفت: سال ۹۲ برای من سال عجیبی بود. از نظر کاری و حرفه ای ماههای موفقیت آمیزی را طی کردم، اما به خاطر فوت پدرم خاطره خوبی از این سال در ذهنم باقی نمی‌ماند. در سالی که طی شد سه سریال کار کردم و یک فیلم سینمایی و از بابت کارگردانی تجربه های خوبی به کارنامه ام اضافه شد که باعث خوشحالی ام می‌شود. افتخار داشتم سریال «مولانا» را کارگردانی کنم که متعلق به شبکه آی فیلم است. سریال «پیدا و پنهان» در سال ۹۲ از شبکه تهران پخش شد که مخاطب خود را هم پیدا کرد. مجموعه «رالی ایرانی» منتشر شد و استقبالی که از آن صورت گرفت رضایت بخش بود، امیدوارم سری جدید آن شروع به تولید کند. آخرین تجربه ام فیلم سینمایی «کالسکه» بود که تهیه کننده آن در تلاش است در نیمه اول سال جدید حتما اکران شود. این فیلم برای مخاطب عام ساخته شده و اصراری برای شرکت دادن آن در جشنواره سال ۹۳ نداریم.

وی افزود: دو سه متن برای سریال از شبکه‌های مختلف به دستم رسیده که مشغول بررسی آن هستم. همچنین چند فیلمنامه سینمایی به من پیشنهاد شده که خوانده‌ام و هنوز مشخص نیست کدام یک را انتخاب کنم. آنچه ملاک من برای گزینش است، در درجه اول میزان جذابیت قصه است و تاثیرگذاری مطلوبی که همیشه برایم مهم بوده است. پس از آن با توجه به اوضاع بد اقتصادی تلویزیون شرایط مالی را در نظر می‌گیرم. آنچه مشخص است نیت همیشگی من برای تولید یک کار خوب است.

کارگردان «کما» ادامه داد: دعا می‌کنم سینمای ۹۳ سینمای پررونقی نسبت به امسال باشد. آرزو دارم آدم‌ها دست از عداوت، کینه توزی و دشمنی بردارند و سینمای مملکت را با عرصه‌ای برای انتقام گرفتن شخصی اشتباه نگیرند. برای مردم آرزوی بهروزی دارم و از آنان می‌خواهم سال ۹۳ سال آشتی هرچه بیشتر آنان با سینما باشد.

فیلم «کالسکه» به تهیه کنندگی محسن وزیری و کارگردانی معیریان و با بازی دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند.