سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

«یک شهروند کاملا معمولی» یک فیلم شهری است/ فیلم برزگر ستاره ندارد

majid-barzegar

مجید برزگر به تازگی پروانه ساخت «یک شهروند کاملا معمولی» را دریافت کرده و سال آینده فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد.

مجید برزگر به تازگی پروانه ساخت «یک شهروند کاملا معمولی» را دریافت کرده و سال آینده فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد.

برزگر به سوره سینما گفت: بخشی از پیش‌تولید فیلم انجام شده و ادامه کار را پس بعد از تعطیلات نوروز از سر می‌گیریم. «یک شهروند کاملا معمولی» فیلمی ساده و معمولی است و از نظر حال و هوا به «پرویز» نزدیک است و همان لحن و برخورد را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: این فیلم قصه پیرمردی ۷۰ ساله است که نوع نگاهش به زندگی در سبک سیاق کار پیشین رقم می‌خورد. همانطور که در «پرویز» هم مد نظر داشتیم برای این نقش از بازیگری استفاده خواهیم کرد که با داشتن تجربه بازیگری چهره نباشد. ساختار چنین فیلم‌هایی با چهره مطرح سینمایی جور در نمی‌آید. همانطور که این نکته در «فصل باران های موسمی» هم رعایت شده بود.

برزگر در خصوص محتوای داستان توضیح داد: همانطور که از اسمش پیداست «یک شهروند کاملا معمولی» فیلمی کاملا شهری است. لوکیشن اصلی یک شهرک قدیمی در تهران است و بخش عظیمی از کار در این فضا به تصویر در می‌آید. این به علاقه شخصی من برمی‌گردد که در دو فیلم قبلی هم کاملا نمایان بود و هر دو در دو شهرک فیلمبرداری شده بودند. به نظر من این شهرک‌ها بخشی از نشانه شناسی شهر تهران هستند و از این نظر جذابیت دارند.

مجید برزگر فیلم سینمایی «پرویز» را ساخته که هنوز اکران عمومی نشده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>