سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

حسین پاکدل زنگ آغاز اجرای «مرداب روی بام» را نواخت/ سینمایی‌ها مهمان ایرانشهر

pakdel

حسین پاکدل در آیین افتتاح اجرای نمایش «مرداب روی بام» از کارگردانی یک نمایش تازه در سال جدید خبر داد.

حسین پاکدل در آیین افتتاح اجرای نمایش «مرداب روی بام» از کارگردانی یک نمایش تازه در سال جدید خبر داد.

سوره سینما- بعد از ظهر یکشنبه ۱۷ فروردین ماه آیین افتتاح نمایش «مرداب روی بام» به کارگردانی رضا گوران در ایرانشهر برگزار شد. عبدالله اسکندری گریمور باسابقه سینما، الناز شاکردوست، محمد حاتمی، هومن سیدی، رضا کیانیان و … نمایندگان رسانه ها در این آیین حضور داشتند. مسعود فروتن مجری این مراسم بود و با آرزوی روزهای خوب برای تئاتر ایران در سال ۹۳ از حسین پاکدل خواست زنگ آغاز اجرای این نمایش را بزند. پاکدل با اشاره به این که نیمه دوم امسال نمایشی در ایرانشهر اجرا می کند گفت زنگ اجرای این نمایش را دکتر کریمی جانبازی که علاقمند تئاتر است، خواهد زد.

پاکدل پیشنهاد داد یک گروه تخصصی و حرفه ای آثار اجرا شده در ایرانشهر را داوری کرده و جایزه ای از سوی این مرکز به برگزیده هر سال داده شود. رضا گوران کارگردان نمایش «مرداب روی بام» هم با تشکر از مجید سرسنگی مدیر مجموعه ایرانشهر و همکارانش از برنامه ریزی حاکم بر این مجموعه قدردانی کرد. مجید سرسنگی در سخنانی از کم شدن بودجه این مرکز تئاتری گلایه کرد و تاکید کرد دوست دارد با نظم خاصی برای اجراهای این سالن برنامه ریزی کند، به نحوی که برنامه نمایش ها تا دو سال مشخص باشد.

نمایش «مرداب روی بام» نوشته رضا گوران بر اساس اثری از لورکا درباره دختر جوانی است که برای بازگشت مرد محبوبش زمان را می گذراند. پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، ندا مقصودی و … بازیگران این نمایش هستند که در ایرانشهر روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>