سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۳ در ۹:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
اردیبهشت‌ماه 93/

نمایش فیلمی از نرگس آبیار در لس آنجلس

ashya1

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» ساخته نرگس آبیار در لس آنجلس روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» ساخته نرگس آبیار در لس آنجلس روی پرده می‌رود.

سوره سینما- اولین فیلم بلند داستانی نرگس آبیار ۱۱ اردیبهشت ماه امسال در جشنواره آسیاپاسیفیک لس آنجلس اکران می‌شود. به گزارش روابط عمومی موسسه هنر ماندگار، گلاره عباسی و حسام بیگدلو دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» به عنوان نمایندگان این اثر سینمایی در جشنواره آسیاپاسیفیک که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود، حضور می یابند.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند« به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو شرکت داشت و مورد توجه منتقدین و اهالی سینما قرار گرفت. این فیلم همچنین پیش از این در حضور جهانی در جشنواره های مختلف دیگر همچون  شانگهای در بخش اصلی حضور داشته و با استقبال منتقدین مواجه شد.

ashya2

گلاره عباسی، حسام بیگدلو، مهران رجبی، امیر غفارمنش، گیتی معینی، رامسین کبریتی و … بازیگران اصلی این اثر سینمایی را تشکیل می‌دهند. جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک از جمله جشنواره های هنری است که هرسال در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، بر‌گزار می‌شود. این جشنواره که از سال ۱۹۵۴ آغاز به‌ کار کرده است، به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>