سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

پیش‌تولید «چه کسی ماه را گاز زد؟» اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

ahmad-rafi-zadeh

نویسنده فیلمنامه «چه کسی ماه را گاز زد؟» از آغاز پیش‌تولید این فیلم تا چند روز آینده خبر داد.

نویسنده فیلمنامه «چه کسی ماه را گاز زد؟» از آغاز پیش‌تولید این فیلم تا چند روز آینده خبر داد.

احمد رفیع‌زاده قرار بود این فیلمنامه را به کارگردانی شهرام شاه حسینی جلوی دوربین ببرد اما کارگردان به خاطر بدقولی های تهیه کننده از انجام پرروژه سر باز زد. وی در این باره به سوره سینما گفت: با توجه به اتفاقاتی برای این فیلم پیش از این افتاد امیدوارم دیگر درگیر حاشیه نشویم . قرار است این فیلمنامه  که در ژانر کمدی نوشته شده توسط حمیدرضا صلاحمند کارگردانی شود و اویل اردیبهشت ماه رسما کار را آغاز و بازیگران را انتخاب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه «انزوا» به پایان رسیده و امیر سمواتی در حال پیگیری و اقدام برای پروانه ساخت است. این فیلمنامه اجتماعی پربازیگر است و در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

رفیع زاده در رابطه با تولید فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور که با انجام ۶۰ درصد از مراحل فیلمبرداری دو سال پیش متوقف شد گفت: تهیه کننده در تلاش است تا اگر شرایط فراهم شود ادامه فیلمبرداری را از سر بگیریم اما عملا چنین کاری غیر ممکن است. بیش از یک سال از فیلمبرداری گذشته و گروه هرکدام مشغول امور روز مره خود هستند و مهمتر اینکه بازیگران را به راحتی نمی توان بعد از نزدیک دو سال دوباره کنار هم جمع کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>