سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۴:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

مشاور دبیر جشنواره فیلم مقاومت معرفی شد

nader-taleb-zadeh

نادر طالب‌زاده مشاور دبیر و مدیر بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

نادر طالب‌زاده مشاور دبیر و مدیر بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ بخش بین الملل این دوره جشنواره با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان، چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی برنامه ریزی شده که در گستره وسیع و متنوعی برگزار می‌شود.

طالب زاده از پژوهشگران و صاحب نظران شناخته شده در عرصه فرهنگ و سینما، بویژه سینمای بین الملل است که دیدگاه ها و تحلیل های جریان سازی نسبت به سینمای غرب و هالیوود دارد. دبیری جشنواره فیلم عمار، پایه گذاری حرکت های فرهنگی ارزشمندی چون: کنفرانس هالیوودیسم، بیداری اسلامی، افق نو، تالیف مجموعه های تحقیقاتی، انتشار مقالات متعدد و راه اندازی برنامه های تلویزیونی مانند راز از جمله فعالیت های اوست.

تقویت بنیان‌های فرهنگی و ارزشی و پاسخگویی به نیازهای تحلیلی و تئوریک در زمینه مباحث و موضوعات محتوایی معاصر؛ تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی هنر و سینما و سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سینمای پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت‌ها از اهداف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>