سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

«معراجی‌ها» همچنان در شهرستان بیشتر می‌فروشد

merajiha

فروش فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در سراسر کشور از مرز ۵ میلیارد تومان گذشت و «چ» در آستانه رسیدن به مبلغ دو میلیارد تومان است.

فروش فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در سراسر کشور از مرز ۵ میلیارد تومان گذشت و «چ» در آستانه رسیدن به مبلغ دو میلیارد تومان است.

قطبی نماینده شرکت فیلمیران به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با ۶۵ سالن در کل کشور تا پایان روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه به فروش ۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومانی دست یافته است. به عبارت دیگر، این فیلم در تهران ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون فروخته و در شهرستان گیشه ۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومانی داشته است.

وی افزود: همچنین فیلم «چ» با در اختیار داشتن ۵۵ سالن سینما در کل کشور حدود ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در تهران و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان فروخته و در کل تا تاریخ هشتم اردیبهشت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان فروش داشته است. این آثار تا زمانی که کف فروش خود را از دست نداده باشند روی پرده باقی می مانند و اکران آنها تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. فیلم بعدی که شرکت فیلمیران پخش آن را بر عهده دارد «متروپل» است و بعد از به پایان اکران «معراجی‌ها» در خرداد ماه و در گروه سینمایی قدس روی پرده می آید.

فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و با بازی اکبر عبدی، مهران رجبی، پندار اکبری، برزو ارجمند و … داستان جوانی را روایت می‌کند که به رغم مخالف پدرش به جبهه می آید و … . فیلم «چ» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا سه روز از زندگی شهید چمران را روایت می‌کند. فریبرز عرب نیا، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و … از بازیگران این اثر سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>