سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری قریب الوقوع آیشواریا رای و محمدرضا گلزار/ یک پروژه بین‌المللی کلید می‌خورد؟

mohamadreza-golzar

محمدرضا گلزار که به صورت شفاهی بازی در «سلام بمبئی» را پذیرفته قصد دارد در این فیلم سینمایی آواز ایرانی و هندی بخواند.

محمدرضا گلزار که به صورت شفاهی بازی در «سلام بمبئی» را پذیرفته قصد دارد در این فیلم سینمایی آواز ایرانی و هندی بخواند.

حسن دادخواه تهیه‌کننده «سلام بمبئی» در رابطه با آخرین اخبار مربوط به این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: از محمدرضا گلزار به صورت شفاهی قول بازی در این فیلم را گرفته‌ایم و با خانم آیشواریا و تهیه‌کننده هندی هم در این مدت با مذاکرات تلفنی به نتیجه رسیدیم و آخر خردادماه سفرمان برای عقد قرارداد است.

وی افزود: زمانی که خیالمان از بابت همکاران هندی و فیلمنامه راحت شد، برای دریافت پروانه ساخت اقدام کردیم و مطلع شدیم از بابت مجوز هم مشکلی نخواهیم داشت. این فیلم پروژه‌ای بین المللی است و ما برنامه‌های زیادی برای تولید و اکران در سطح جهانی در نظر گرفتیم وهم اکنون این چند مساله را به طور موازی پیگیری می‌کنیم. برای گرفتن پروانه کمی نگران بخش موسیقی و حرکات موزون فیلم بودیم که تصمیم بر این شد آوازها را گلزار بخواند و خانم آیشواریا فقط بازیگر باشد. قطعا در همه بخش‌های فیلم موازین قانونی رعایت می‌شود. خانم آیشواریا پذیرفته که در این فیلم با توجه به آنچه قواعد فرهنگی و دینی ایران است حضور یابد.

محمدرضا گلزار فعالیت هنری خود را ابتدا با موسیقی شروع کرده است. این ستاره سینما در گروه «آریان» گیتار می نواخت. پس از بازیگر شدن نیز در برخی فیلم هایش آواز هم می خواند تا اینکه بعد از همکاری در گروه های موسیقی مختلف پاپ، گروهی به نام «ریزار» را به راه انداخت. گلزار بازی در فیلم‌های سینمایی «توفیق اجباری»، «بوتیک»، «آتش بس» و … را در کارنامه دارد.