سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

موفقیت طرح بلیت نیم‌بها در سینما سپیده/ پخش فوتبال به رونق سینما می‌انجامد

cinema-sepideh

مدیر سینما سپیده تاکید کرد پخش مسابقات جام جهانی در سینماها به رونق سالن‌ها می‌انجامد.

مدیر سینما سپیده تاکید کرد پخش مسابقات جام جهانی در سینماها به رونق سالن‌ها می‌انجامد.

حسین کشاری به سوره سینما گفت: یک سال از اجرای طرح بلیت نیم بها در سینما سپیده می گذرد، خوشبختانه مردم کاملا با این طرح آشنا شده و بر اساس آن این سینما را برای فیلم دیدن انتخاب می‌کنند. دیروز جمعه با توجه به این که به دلیل برگزاری نماز جمعه تنها سه سانس نمایش فیلم داریم ۴۰۰ نفر در سینما سپیده فیلم دیدند که آمار قابل توجهی است.

وی ادامه داد: در سالن اصلی سینما سپیده فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا روی پرده است که همچنان خوب می فروشد و در سالن ۲ فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی روی پرده رفته. این فیلم در سینما سپیده با استقبال همراه بوده و مخاطبان بسیاری آن را دیده اند. دیروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه «چ» در سینما سپیده ۵۰۰ هزار تومان فروش داشت و طبق آمار روزی ۲۰۰ نفر فیلم «زندگی جای دیگری است» را تماشا می‌کنند. این فروش با توجه به فضا، فصل امتحانات و … قابل توجه است. احتمالا هفته آینده یکی از این دو فیلم عوض خواهند شد. از فیلم‌های «اشباح»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «متروپل» یکی را در این سینما نمایش خواهیم داد.

کشاری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی گفت: تماشای فوتبال روی پرده عریض سینما یک اتفاق ویژه برای علاقمندان این ورزش است، تلویزیون این مسابقات را پوشش می دهد اما در سینما، حس استادیوم و جذابیت و هیجان فوتبال به مخاطب منتقل می شود. هر پدیده ای که بتواند مردم را با سالن های سینما آشتی دهد می تواند به رونق سالن ها بینجامد، پخش فوتبال هم این ویژگی را دارد، مهم کنترل امنیت و فضا برای تماشاگران است که تجربه های موفق قبلی نشان داده، این اتفاق قابل تکرار است.

مدیر سینما سپیده درباره بازسازی سر در این سینما گفت: روی طرح این بازسازی کار کرده‌ایم و احتمالا در صورت رضایت حوزه هنری، کار بازسازی را چند ماه دیگر شروع می‌کنیم تا نمای خارجی این سینما هم مناسب، زیبا و مدرن کنیم.

 


One thought on “موفقیت طرح بلیت نیم‌بها در سینما سپیده/ پخش فوتبال به رونق سینما می‌انجامد”

  1. فرهام ناصری می‌گه:

    فوتبال ایران واسپانیا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>