سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

اولین حضور بین‌المللی فیلم حامد محمدی/ نمایش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در شانگهای

fereshte-ha1

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در جشنواره شانگهای روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در جشنواره شانگهای روی پرده می‌رود.

سوره سینما- فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین ساخته بلند حامد محمدی در بخش رقابتی جشنواره شانگهای به نمایش گذاشته خواهد شد. این جشنواره از ۲۴ خرداد تا ۱ تیر برگزار می‌شود و شامل بخش اصلی، بخش نگاه نو، کوتاه و پاناروما است. امسال بازیگر زن چینی خانم گانگ لی ویل به عنوان رئیس هیئت داوران انتخاب شده است. او اولین زنی است که ریاست داوران بخش اصلی را به عهده گرفته است.

fereshte-ha2

«فرشته ها با هم می‌آیند» را منوچهر محمدی با مشارکت حوزه هنری تهیه کرده، جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا، رضا ناجی و … بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در سی و دومین جشنواره فجر روی پرده رفت. حامد محمدی پیشتر به عنوان نویسنده در سینمای ایران فعالیت داشته و فیلمنامه فیلم‌های «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را نوشته است. داستان «فرشته‌ها با هم می‌آیند» درباره زوجی است که صاحب سه نوزاد می‌شوند و نگهداری این نوزادان مسائلی را برایشان به وجود می‌آورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>