سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

«دربست آزادی» اکران عمومی می‌شود/ فیلم کارخانی در سینماهای تهران و شهرستان

darbast-azadi

فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال در سینماهای تهران و شهرستان اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال در سینماهای تهران و شهرستان اکران عمومی می‌شود.

سوره سینما- پنجمین فیلم سینمایی کارخانی پیش از این در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت. همچنین در سالن نمایش این فیلم در برج میلاد علی پروین با توجه به اینکه دخترش (لادن پروین) در این اثر به ایفای نقش نیز پرداخت، حضور داشت و به تماشای این فیلم در میان هنرمندان و اهالی رسانه نشست.

در خلاصه داستان «دربست آزادی» آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتنطلب‌شان در شهر راهی شوند… در این فیلم امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، سروش صحت، لادن پروین، مانی حیدری، کرامت رودساز، ذبیح افشار با حضور شهره قمر و با هنرمندی رضا ناجی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید «دربست آزادی» عبارتند از فیلمنامه: مهرشاد کارخانی با همکاری مجید رحیمیان، کارگردان:مهرشاد کارخانی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدابردرا:اسحاق خانزادی، طراح صحنه و لباس:علی ابراهیمی، طراح گریم:نیلوفر گوهر دوست، تدوین: فرامرز هوتهم، میکس و صداگذاری:اسحاق خانزادی و علی ابوالصدق، موسیقی:ستار اورکی، عکاس:مریم جوادی، مجرس طرح و سرمایه گذار:رضا سلامی و تهیه کننده محمد قاضی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>