سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

پاسخ پخش‌کننده «دربست آزادی» به مهرشاد کارخانی/ دفاع از عملکرد شورای صنفی نمایش

darbast-azadi

محسن صادقی مسئول پخش جبرائیل فیلم تاکید کرد شورای صنفی نمایش با این دفتر برای اکران «دربست آزادی» همکاری منصفانه داشته است.

محسن صادقی مسئول پخش جبرائیل فیلم تاکید کرد شورای صنفی نمایش با این دفتر برای اکران «دربست آزادی» همکاری منصفانه داشته است.

صادقی به خبرنگار سوره سینما گفت: متاسفانه آقای مهرشاد کارخانی کارگردان فیلم «دربست آزادی» در مصاحبه ای که با سایت سوره سینما داشته درباره عملکرد شورای صنفی نمایش و اکران فیلم سخنانی گفته که منصفانه نیست. به نظر می رسد ایشان اشراف کامل بر موضوع اکران ندارند و از حمایت و عملکرد شورای صنفی درباره «دربست آزادی» مطلع نیستند.

وی ادامه داد: اگر حمایت شورای صنفی نمایش، آقای رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی و آقای محمدهادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر نبود «دربست آزادی» فرصت اکران پیدا نمی کرد. این فیلم در سرگروه اکران شده بود، اما ما توانستیم به عنوان یک تمهید تبلیغی با اهدای دو سی دی به مخاطبان فیلم آنها را به تماشای «دربست آزادی» تشویق کنیم. در حالی که طبق مصوبه شورای صنفی نمایش این نوع برنامه های تبلیغی در سینمای سرگروه نباید انجام بشود.

صادقی افزود: من پیشتر یکی از منتقدان شورای صنفی نمایش بودم اما عملکرد دوستانی که اخیرا در این شورا فعالیت دارند، منصفانه و حرفه ای است، آنها نهایت تلاششان را کردند تا فیلم اکران شود و مخاطب داشته باشد. ما راضی نیستیم که سینماداران زیان ببینند. ما با شورا توافق کرده بودیم فیلم ۲ هفته اکران شود و اگر فروش مناسب را نداشت از پرده پایین برود. این فیلم از چهارشنبه ۱۱ سرگروهش را از دست می‌دهد اما سینماهایی که تمایل داشته باشند می توانند به نمایش «دربست آزادی» ادامه بدهند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>