سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

«ستاره شرق» روی میز تدوین/ شخصیت تاثیرگذار شیعه در دوران چهار امام معصوم

setareh-shargh

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری مراحل تدوین خود را توسط ناصر فخری پشت سر می‌گذارد.

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری مراحل تدوین خود را توسط ناصر فخری پشت سر می‌گذارد.

غفاری کارگردان فیلم تاریخی «ستاره شرق» به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل مراحل فنی کار هستیم و کار توسط ناصر فخری تدوین می‌شود. با برنامه ریزی صورت گرفته فکر می کنم تا حدود یک ماه آینده مراحل فنی بصورت کامل انجام شده و کار برای پخش آماده شود.«ستاره شرق» اولین تله فیلم معاونت سیما است که محصول معاونت استان خراسان رضوی است و ما قصد داریم پس از آماده شدن، این اثر را در شبکه سراسری به مخاطبان ارائه کنیم.فضل ابن شاذان شخصیتی برجسته در میان شیعیان است و آشنایی با فضائل وی می‌تواند برای بیننده جذاب باشدو

وی در ادامه درباره دیگر فعالیت های خود گفت: امسال با دو فیلم «استرداد» و «ابو زینب» در جشنواره فیلم مقاومت حضور دارم که فیلم «ابو زینب» در حال آماده سازی مراحل نهایی جلوه های ویژه بصری است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

محمود پاک نیت بازیگر نقش فضل بن شاذان نیشابوری درباره این نقش به سوره سینما گفت: این فیلم درباره یکی از فقهای تاریخ اسلام و از یاران امام رضا (ع) است که از زمان آن بزرگوار تا دوران امام حسن عسگری (ع) می‌زیسته و با خلفای آن دوران درگیر بوده تا در نهایت از روی دشمنی به وی افترا می‌زنند. شخصیت فضل بن شاذان بسیار بزرگ و تاثیر گذار بوده و در مقابل تفکرات غلط خلفای دوران حیات خود ایستاده. باید در تولید چنین آثاری اهتمام بیشتری بورزیم و نقش و نقاط برجسته زندگی آنها را بیشتر به مخاطبان معرفی کنیم.

در این فیلم که تهیه کنندگی آن را علی لدنی بر عهده دارد، محمود پاک نیت، انوشیروان ارجمند، افشین نخعی، کاوه خداشناس و … بازی می‌کنند. این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای پس از پشت سر گذاشتن مراحل تصویربرداری در شهرک سینمایی غزالی، شهرک دفاع مقدس و لوکیشن‌هایی در استان خراسان هم اکنون مراحل فنی را پشت سر می گذارد تا از تلویزیون پخش شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>