سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

سریال «معراجی‌ها» یک اتفاق در تلویزیون است/ سال پرکار برای شاهرخ‌شاهی

shahrokh-shahi1

نیما شاهرخ‌شاهی به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده است.

نیما شاهرخ‌شاهی به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده است.

این بازیگر درباره تازه ترین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: امسال در دو فیلم سینمایی «باورم کن» به کارگردانی محمد حسین‌پور و «دربست» ساخته علی خامه‌پرست حضور داشتم که فیلمبرداریشان به پایان رسیده است. همچنین برای تلویزیون و ویدئو رسانه هم در چند پروژه حضور داشته‌ام که به نظرم مهمترین شان «معراجی‌ها» است. اینطور که می دانم این سریال قرار است تا یک یا دو ماه آینده از شبکه یک روی آنتن برود و قطعا یک اتفاق در تلویزیون خواهد بود.

وی افزود: این سریال نسبت به نسخه سینمایی آن بسیار پرمحتوا و جذاب‌تر است. نسخه سینمایی این فیلم از دل سریال درآمد و بازی من و کاوه خداشناس، محسن افشانی، امیر نوری و … بیرون کشیده شد و تنها قسمت های مربوط به جنگ به شکلی مستقل به نمایش درآمد. اما سریال «معراجی‌ها» در ۴۰ قسمت داستانی دارد که می توان از آن به عنوان یک پدیده در تلویزیون یاد کرد.

shahrokh-shahi2

این بازیگر افزود: علاوه بر فیلم هایی که امسال بازی کردم در چند فیلم ویدئویی از جمله «کبریت سوخته» و فیلم های سینمایی «قرار بعدی همانجا» و «لامپ صد» هم حضور داشتم که هنوز اکران نشده‌اند.

نیما شاهرخ‌شاهی بازی در فیلم‌های سینمایی «مکس»، «سگ‌های پوشالی»، «پارک وی» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>