سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تصویر «خانه موقت» در ارتفاعات سیاهکل/ روزهای آخر صداگذاری «ضدنور»

kaveh-sajjadi

فیلم سینمایی «ضد نور» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در مرحله صداگذاری است.

فیلم سینمایی «ضد نور» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در مرحله صداگذاری است.

کاوه سجادی حسینی کارگردان این فیلم به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «ضدنور» آخرین مراحل صداگذاری را در استودیو بهمن توسط محمد کشفی سپری می‌کند و موسیقی را فرهاد اسعدیان می سازد. علاوه بر این با علی عطایی به طور مشترک طرح فیلمنامه‌ای را با نام «خانه موقت» آماده کردیم و به زودی نگارش متن را آغاز خواهیم کرد. موضوع این فیلمنامه شهری نیست و در کوه و جنگل و ارتفاعات شکل می‌گیرد و به احتمال زیاد در سیاهکل فیلمبرداری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این قصه ۲ بازیگر مرد و یک بازیگر زن دارد و اگر بتوانیم در جذب سرمایه گذار شرایط خوبی مهیا کنیم از چهره های مطرح سینما استفاده خواهیم کرد. روایت «خانه موقت» دارای یک شاکله انسانی است که نگاهی متفاوت را دنبال می‌کند و تا دو ماه آینده نگارش قصه به پایان می رسد. بر اساس قصه اواخر زمستان مناسب ترین زمان برای فیلمبرداری است. به همین خاطر در تلاشیم تا با دریافت پروانه نمایش برای «ضدنور» بتوانیم برای پروانه ساخت این فیلم هم اقدام کنیم.

پانته‌آ پناهی‌ها، هومن سیدی، سهیلا گلستانی، سیامک ادیب و … بازیگران «ضد نور» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>